H
Homer
Guest
Traveller skrev:Allvarligt talat... Mindre folk? Blir dom verkligen mindre av Corona?Klicka för att utvidga...
Ja, det står ju överallt att de krymper.
Coronavirus: Passengers shrink on China route
Traveller skrev:Allvarligt talat... Mindre folk? Blir dom verkligen mindre av Corona?Klicka för att utvidga...
Sett detta, min flight på tisdag hem från Singapore har kvar A380 i tabellen och full F. Ganska mycket i C med ser det ut som. Återstår att se hur det blir.SimonXYZ skrev:Lufthansa ställer alla sina A380 på backen. Kan potentiellt påverka er som har förstaklassbokningar.Lufthansa Grounding Entire A380 Fleet | One Mile at a TimeKlicka för att utvidga...
Oj, vad trist!SimonXYZ skrev:Lufthansa ställer alla sina A380 på backen. Kan potentiellt påverka er som har förstaklassbokningar.Klicka för att utvidga...
Traveller skrev:Mindre folk? Jag är så oroad av Corona som gör att folk krymperKlicka för att utvidga...
Majsan skrev:Hur avbokar man bäst en resa?Skulle åkt min första business till Singapore i slutet av mars men efter mycket velande fram och tillbaka har jag bestämt mig för att avboka.Har 30k poäng som går ut i augusti, tror ni att Tallinn kan förlänga datumen på dom?Ser att jag kan göra det själv på sas.se men undrar om Tallinn har varit generös med datumen på poängen, och ifall man får ha kvar vouchern?Personligen tror jag singaporianerna har bättre koll på coronaspridningen än Sverige, men det känns inte bra att lämna barnen hemma hos farföräldrar just nu.Hittade ingen corona-avbokningstråd så jag ställer frågan här.Klicka för att utvidga...
Har du inte någon anhörig som är i Sverige som kan ringa?Andreas98 skrev:Hej!Osäker på om detta hör hemma i denna tråden men jag kunde inte lista ut hur jag startar en ny tråd. Mitt flyg till Beijing blev inställt (skulle åka nu i April) och jag bokade biljetten med poäng + Amex voucher. Jag vill kontakta SAS och fråga om jag får tillbaka poängen + vouchern + pengar men eftersom jag är i USA (LA) till i slutet av Mars så kan jag varken ringa eller chatta pga deras öppettider.Jag har försökt att hitta en email adress till SAS kundservice men jag hittar absolut inget.Någon som vet email till SAS kundservice eller rekommenderar att jag tar en annan väg?Klicka för att utvidga...
Andreas98 skrev:Hej!Osäker på om detta hör hemma i denna tråden men jag kunde inte lista ut hur jag startar en ny tråd. Mitt flyg till Beijing blev inställt (skulle åka nu i April) och jag bokade biljetten med poäng + Amex voucher. Jag vill kontakta SAS och fråga om jag får tillbaka poängen + vouchern + pengar men eftersom jag är i USA (LA) till i slutet av Mars så kan jag varken ringa eller chatta pga deras öppettider.Jag har försökt att hitta en email adress till SAS kundservice men jag hittar absolut inget.Någon som vet email till SAS kundservice eller rekommenderar att jag tar en annan väg?Klicka för att utvidga...
Andreas98 skrev:Hej!Osäker på om detta hör hemma i denna tråden men jag kunde inte lista ut hur jag startar en ny tråd. Mitt flyg till Beijing blev inställt (skulle åka nu i April) och jag bokade biljetten med poäng + Amex voucher. Jag vill kontakta SAS och fråga om jag får tillbaka poängen + vouchern + pengar men eftersom jag är i USA (LA) till i slutet av Mars så kan jag varken ringa eller chatta pga deras öppettider.Jag har försökt att hitta en email adress till SAS kundservice men jag hittar absolut inget.Någon som vet email till SAS kundservice eller rekommenderar att jag tar en annan väg?Klicka för att utvidga...
9lillakatter skrev:Någon som kan ge en Coronarapport från Japan? Är turistgrejer öppna? Hur är det med restauranger etc? Har planerat att turista i Osaka, Kyoto och Tokyo i slutet på mars. Vore tacksam för lite färska insights!Klicka för att utvidga...
Datum och källa?oermen skrev:Lufthansa har skiftet A380 ud med en B747-400 uden First sæder på LH779Klicka för att utvidga...
squeezen skrev:Datum och källa?Klicka för att utvidga...