Cristoffer Cedergren
Medlem
Tips om någon behöver avboka en resa med Vietnam airlines; ring det svenska nummret som står på webbsidan. En jättetrevlig och hjälpsam kvinna som svarar där!

Nej, det tycker jag inte. Singapore har bra koll och restriktiv inreseförbud som även gäller transit passagerare. Dessutom är det långt bort. Skiter det sig totalt, är troligen inte Europa undantagen. Förhoppningsvis är allt under kontroll fram tills dess.Åker på bröllops resa den 11/5 till Sydney med Singapore Airlines via Singapore och sen tillbaka i början på juni,ska man vara orolig ??
Nej det ska du inte vara. Som @airac sa så är det stop för kineser med pass utställda i Hubei provinsen för visa och transit via Changi. Vi passerade i veckan och det var noggranna kontroller vart vi kom ifrån och varit.Åker på bröllops resa den 11/5 till Sydney med Singapore Airlines via Singapore och sen tillbaka i början på juni,ska man vara orolig ??
Först och främst grattis till giftermålet! Jag skulle i dagsläget inte heller oroa mig för den resan.Åker på bröllops resa den 11/5 till Sydney med Singapore Airlines via Singapore och sen tillbaka i början på juni,ska man vara orolig ??
Först och främst grattis till giftermålet! Jag skulle i dagsläget inte heller oroa mig för den resan.
Uppgraderade skyddsåtgärder nu i kväll på ARN T5 jämfört med när jag landade förra veckan. Två stora tydliga skyltar på rad varav en på engelska vid tullfiltret.
Visa bifogad bild 106167