Du tänker kanske på inlägg 304 i denna tråden. Där var de lite om Thailand men tolkade inte det som att det gällde allmänheten. Dock bara läst lite slarvigt så låt de vara lite osagt.Någon som vet hur det är om Thailand har satt stopp för inresande från Singapore? Läste något sent igår kväll, men hittar inte vart jag nu läste det när jag skulle gå tillbaka och kolla nu.![]()
Såg enstaka munskydd på Heathrow idag. Allt från militär modell till gubben som gick med ett 10kr bauhaus-skydd i handen...För första gången så såg jag en massa munskydd idag på Geneves flygplats. Var där i måndags och onsdags men då inget, men nu en hel del. Första fallet upptäcktes ju idag där nere, så känns som ett samband.
Gjorde samma tolkning utifrån det, men läste även från någon thailändsksida har jag för mig.Du tänker kanske på inlägg 304 i denna tråden. Där var de lite om Thailand men tolkade inte det som att det gällde allmänheten. Dock bara läst lite slarvigt så låt de vara lite osagt.
Så du menar att on topic bara är vi foliehattar som sprider dystopiska bilder över utvecklingen?Med risk för att gå OT så verkar det röra på sig på motmedelsfronten
Bör noteras att ~90d är tiden de siktar på för att få börja pre-clinical trials. Därefter ska det också testas kliniskt innan det ens kommer på tal att massproducera och distribuera.Med risk för att gå OT så verkar det röra på sig på motmedelsfronten
Israeli Researchers Make Breakthrough in Development of Coronavirus Vaccine | The Jewish Press - JewishPress.com | Aryeh Savir, Tazpit News Agency | 3 Adar 5780 – February 27, 2020 | JewishPress.com
Potentiellt vaccin om ~90d. Håller tummarna för det. (Jag) gör inga ändringar i sommarens planer österut ännu...
Såg 3-4 munskydd i Malaga idag, en dam med munskydd (proffsmodell) på SK6202 och sedan 3-4 munskydd i Köpenhamn.Såg enstaka munskydd på Heathrow idag. Allt från militär modell till gubben som gick med ett 10kr bauhaus-skydd i handen...