Fredrik
Medlem
Tänker att det kommer bli så, men tror det måste komma igång lite mer innan det blir praxis, dessutom behöver man 2 doser innan vaccineringen är klar och inget land är väl där än.
vaccineringen klar? Kommer den hålla livslångt då?
Tänker att det kommer bli så, men tror det måste komma igång lite mer innan det blir praxis, dessutom behöver man 2 doser innan vaccineringen är klar och inget land är väl där än.
Och utöver det är det väl ännu inte bevisat att vaccinet hindrar att man sprider viruset, bara att man inte själv blir sjuk. Det är nog också en punkt som måste fastslås (man tror ju att det är så, men det är inte bevisat) innan ett vaccin intyg kan ersätta ett negativt pcr.Tänker att det kommer bli så, men tror det måste komma igång lite mer innan det blir praxis, dessutom behöver man 2 doser innan vaccineringen är klar och inget land är väl där än.
Du ska få ett typiskt Tegnell-svar av mig: det är för tidigt att säga.vaccineringen klar? Kommer den hålla livslångt då?
Okej, men säg om 2 månader då och det borde väl börja förberedas nu så att folk som planerar att resa vet om det
"SAS Sveriges presschef Freja Annamatz säger att flygbolaget ännu inte har fattat några beslut om huruvida flygningar från Storbritannien kommer att ställas in.Söker man på flighter från London till FRA, MUC, AMS, CDG mm. på google flights nu verkar billigast, kortast tid mm de kommande dagarna innan jul vara med SAS via ARN eller CPH och sen vidare.
My bad, vet du när Bali ändrade tillbaka till 7 dygn?
Jag hade utresa från sverige bokad den 17 dec med ankomst Bali den 18e, den 16e fick jag ett mejl från flygbolaget om 48 timmar PCR, blev lite stressigt...
Förstår att det blev stressigt
Dom ändrade tillbaks till 7 dygn igen ungefär 2 dar efter första ändringen, då hade hotellen enligt Bali nyheter fått ca 130.000 hotell avbokningar från lokala turister. Men lite sent att ändra tillbaks då
Fruktansvärt klumpigt hanterat.