Senaste nytt

COOP Medmera mer

Jag ska säga upp mitt Medmera kort, men vart ska jag skicka min avslutsbegäran? Känns ganska fult att inte ange på blanketten vart min begäran ska skickas. Ni som gjort det, duger följande?
Medmera Bank AB
Box 1121
171 22 Solna

Jag ska säga upp mitt Medmera kort, men vart ska jag skicka min avslutsbegäran? Känns ganska fult att inte ange på blanketten vart min begäran ska skickas. Ni som gjort det, duger följande?
Medmera Bank AB
Box 1121
171 22 Solna

Stämmer bra. Det tog dem 4 veckor att avsluta mitt medmera mer konto, så räknade med iaf 2-3 veckor..

Någon som har blanketten och har möjlighet att scanna? Kundtjänst är stängt helger. Känns 80-tal att behöva ringa efter ett papper.

Någon som har blanketten och har möjlighet att scanna? Kundtjänst är stängt helger. Känns 80-tal att behöva ringa efter ett papper.
Kontonummer (och kanske något annat) står förtryckt på blanketten, så enklast är nog trots allt att du beställer en egen blankett.

Jag har ca 500,000 poäng som jag tänkte växla till Eurobonus, är det bara att göra det eller tror ni det kommer någon kampanj eller finns det något annat sätt som är mer förmånligt?

Jag har ca 500,000 poäng som jag tänkte växla till Eurobonus, är det bara att göra det eller tror ni det kommer någon kampanj eller finns det något annat sätt som är mer förmånligt?
Har inte varit kampanj på typ 1 år nå. Omöjligt att ha någon kvalificerad gissning på den frågan. Om du inte behöver poängen nu så kan de lika gärna vara kvar hos Coop. Det lär informeras om möjligheten till överföring helt tas bort så man hinner växla i så fall, men man vet ju aldrig.

Toppen