Senaste nytt

COOP Medmera mer

Har de även tagit bort krediten för er som avsagt er kortet? Eller ligger krediten kvar när man söker UC på er?
Jag söker aldrig själv på mitt UC men anser att det är irrelevant eftersom min limit hos Coop bara var på 50K. Kan vara relevant om man ska ta ny lån och man har många utstående krediter. Oavsett om dessa används.

Själv fick jag skicka in blanketten tre (!) gånger och det tog två månader att avsluta kortet. När jag u loggar in på Coop kan jag inte gå till "mina pengar" så jag antar att kortet har cancellerats. Jag kan dock fortfarande använda det som medlemskort på Coop. Denna värdelösa butik/organisation får mig att tänka på Sovjet eller Venezuela:)

Precis samma sak har hänt mig. Suck. Har du orkat ringa och tjata?
Ja, ringde precis. "Då har vi inte fått in din avslutningsblankett än".

"Det har ni visst det, den bör ha anlänt till er runt den 20/7. Jaha, då ligger vi bara efter lite med registreringen så här i semestertider så kan det ta 1-2 veckor eller kanske 3."

Suck! Enligt kundtjänst så skulle årsavgiften återkrediteras så fort de avslutar kontot. Håll koll så bör det ske inom 1-2 veckor blev svaret.

Det tror jag först när jag ser det!

Väntat två veckor, fortfarande aktivt. Tjejen i telefonen frågade inte ens varför jag sade upp det utan sa bara okej då skickar jag ut en blankett till dig.

De lägger väl största fokus på att vara en matvarubutik och kundklubb. Just banktjänsterna har de nog inte lagt så mycket krut på verkar det som :rolleyes:

Har visserligen inte med uppsägning att göra men blev bra irriterad på mig själv idag när jag handlar på COOP och först drar av pantkvittot INNAN jag betalar (= mindre poäng).
Varför skulle det ge mindre poäng? Pant bör registreras som betalmedel och därmed inte påverka antal poäng du får, om du inte syftar på själva poängen som betalning med kortet ger. Jag betalar dock inte med mitt Coop kort på Coop, enbart registrering av poäng.

Toppen