Jag söker aldrig själv på mitt UC men anser att det är irrelevant eftersom min limit hos Coop bara var på 50K. Kan vara relevant om man ska ta ny lån och man har många utstående krediter. Oavsett om dessa används.Har de även tagit bort krediten för er som avsagt er kortet? Eller ligger krediten kvar när man söker UC på er?
Skickade in min uppsägning och nu har de debiterat mig för nästa årsavgift! Extremt tröttsamt!Samma här så nästa månadsskifte kanske om vi har tur?
Skickade in min uppsägning och nu har de debiterat mig för nästa årsavgift! Extremt tröttsamt!![]()
Ja, ringde precis. "Då har vi inte fått in din avslutningsblankett än".Precis samma sak har hänt mig. Suck. Har du orkat ringa och tjata?
Varför skulle det ge mindre poäng? Pant bör registreras som betalmedel och därmed inte påverka antal poäng du får, om du inte syftar på själva poängen som betalning med kortet ger. Jag betalar dock inte med mitt Coop kort på Coop, enbart registrering av poäng.Har visserligen inte med uppsägning att göra men blev bra irriterad på mig själv idag när jag handlar på COOP och först drar av pantkvittot INNAN jag betalar (= mindre poäng).![]()