Nu har jag ringt till COOP och det märks att han ville inte säga mer än det var nödvändigt.
Ja, de är medvetna att problemet existerar och jag blev ombedd att skicka in kvitton för att de skulle felsöka?!
Då undrade jag vad händer med alla andra som har blivit drabbade och ringer inte in?
Han visste inte.
Sen försökte jag att få honom att förstå att jag har inte alla kvitton kvar, räcker det med att skicka in kontoutdrag?
Han var lite osäker där men det gick han med på då "många är drabbade" som han till slut erkände.
Min känsla är att de kan inte "återskapa" alla transaktioner och det är bra att ni som är drabbade ringer annars kommer man inte få saknade poäng.
Jag var på väg att byta till SAS MC ändå då jag handlar inte på COOP men ni som ska fortsätta ring och klaga.
Transaktionerna (i alla fall mina) syns ju på kontoutdraget så förstår inte riktigt varför dom ber om att du skulle skicka in kvitton då de borde ju bara behöva jämföra kontoutdraget med poängen som trillat in på kontot.