Ozz
Medlem
Skulle ha ett inköp idag på 88.800kr och hade "toppat upp" mitt MM-kort för några dagar sedan med 100K och insättningen var bokförd på mitt kontoutdrag redan igår. När jag står i butiken idag och skall betala kommer "Medges ej" upp i terminalen vilket hade varit synnerligen olyckligt om jag hade stått och skulle betala en tidpunkt när inte Coops kundtjänst har öppet. Nu löste sig dagens betalning eftersom tjejen på kundtjänst kunde "höja taket" för en betalning och förklarade också att man måste kontakta dem om man skall göra en "större" betalning...
Jag frågade vad gränsen för en större betalning är men det var inget som hon fick/ville tala om vilket känns lite frustrerande om man nu exempelvis skulle vara utomlands och har en större hotellnota etc... Hur vet jag när jag skall ringa och avisera ett större inköp som jag inte vet beloppet på?
Jag frågade vad gränsen för en större betalning är men det var inget som hon fick/ville tala om vilket känns lite frustrerande om man nu exempelvis skulle vara utomlands och har en större hotellnota etc... Hur vet jag när jag skall ringa och avisera ett större inköp som jag inte vet beloppet på?