COOP Medmera mer

JSQ skrev:Hit,SAS, går man för att växla 60 000 eller 180 000 poäng.Klicka för att utvidga...


Precis som JSQ skriver ovan finns alternativen kvar, men det är lite svårare att hitta dem nu då de inte marknadsförs i översikten i poängshopen.



För att undvika ytterligare missförstånd, man trycker alltså först på knappen MedMera till Eurobonus och får då upp tabellen. Tryck sedan på direktlänken efter den rad (ex 60 000 poäng till 10 000 poäng) där det står Växla här. Trycker man på länken Växla här under tabellen kommer man till översiktssidan där inte alla varianter listas. Verkar dock råda lite osäkerhet om just denna punkt här på forumet.
 
JanneB skrev:För att vara någon som inte oroar sig för en försämring så verkar du väldigt ängslig med tanke på hur intensivt du försöker intala för dig själv och andra att ingen förändring har skettKlicka för att utvidga...
Det hela är mycket enkelt, och jag vet inte hur jag ska kunna uttrycka det här på ett annat sätt: ingen förändring har skett. Ingen. Inte något. Det går fortfarande lika bra att växla poängen och till samma kurs som innan. Alla som kan läsa och har en internetuppkoppling kan se det.



Men nu ger jag upp.

Domedagsprofeterna - Jakob 1-0
 
Är det nån som haft problem med poäng från Betalo? Jag anmälde en del transkationer från Klarna och fick till svar att de hade problem med poäng från både Betalo och Klarna. Jag tror inte jag har haft några problem med poäng från Betalo, men det känns irriterande att behöva hålla koll på både Klarna och Betalo i framtiden. Suck.
 
Mikael skrev:Är det nån som haft problem med poäng från Betalo? Jag anmälde en del transkationer från Klarna och fick till svar att de hade problem med poäng från både Betalo och Klarna. Jag tror inte jag har haft några problem med poäng från Betalo, men det känns irriterande att behöva hålla koll på både Klarna och Betalo i framtiden. Suck.Klicka för att utvidga...
I början av Klarna problemen fick jag Coop/medmera bank att fixa problemet. Nu är det helt upp till mig att varje gång ligga på och bevisa att köp har skett.
 
Mikael skrev:Är det nån som haft problem med poäng från Betalo? Jag anmälde en del transkationer från Klarna och fick till svar att de hade problem med poäng från både Betalo och Klarna. Jag tror inte jag har haft några problem med poäng från Betalo, men det känns irriterande att behöva hålla koll på både Klarna och Betalo i framtiden. Suck.Klicka för att utvidga...
Jag har haft återkommande problem med Coop-poäng för inköp via Klarna-ansluten e-handlare. Jag tröttnade och löste det genom att använda ett annat kreditkort istället...

Betalo har jag aldrig haft problem med själv (vad jag vet), men vänner och bekanta har haft lite strul där...
 
Jakob Österberg skrev:Det hela är mycket enkelt, och jag vet inte hur jag ska kunna uttrycka det här på ett annat sätt: ingen förändring har skett. Ingen. Inte något. Det går fortfarande lika bra att växla poängen och till samma kurs som innan. Alla som kan läsa och har en internetuppkoppling kan se det.Men nu ger jag upp.Domedagsprofeterna - Jakob 1-0Klicka för att utvidga...
Intressant hur olika man kan se på saker. Ingen (förutom Slipspåfredag i första inlägget i denna debatt) har påstått att det inte längre går att växla till den högre kursen. Det har däremot påståtts att alternativet har försvunnit på ett ställe på hemsidan samt helt och hållet i COOP-appen. Som du själv skulle uttryckt det, alla som kan läsa och har en internetuppkoppling kan se detta. Resten av inläggen är vad jag kan se spekulationer om huruvida villkoren kommer att förändras eller inte samt en och annan nedlåtande kommentar från dig.
 
JanneB skrev:Intressant hur olika man kan se på saker. Ingen (förutom Slipspåfredag i första inlägget i denna debatt) har påstått att det inte längre går att växla till den högre kursen. Det har däremot påståtts att alternativet har försvunnit på ett ställe på hemsidan samt helt och hållet i COOP-appen. Som du själv skulle uttryckt det, alla som kan läsa och har en internetuppkoppling kan se detta. Resten av inläggen är vad jag kan se spekulationer om huruvida villkorenkommeratt förändras eller inte samt en och annan nedlåtande kommentar från dig.Klicka för att utvidga...
Nåja, personangrepp betackar jag mig för. På den nivån är jag inte beredd att diskutera. Inläggen har på intet sätt varit nedlåtande. Over and out.
 
Är det bara jag som har problem med överföringarna? Gjorde en överföring på 180 000 poäng för ett par timmar sedan. MM-poängen är dragna men inga EB-poäng! Detta är 4:e gången (av ca 10-12 gånger) det händer mig. De andra gångerna har jag fått poängen efter kontakt med Coop kundservice.
 
Hmmmm. Jag har inte haft några problem med överföringar av poäng. Direkt efter att jag konverterat poäng från Coop finns de på mitt konto hos SAS.
 
När är fakturadatum på Coops medmera mer kort? Skall dela upp betalningen mellan huvudkortsinnehavaren och extrakortsinnehavaren och lyckades slänga pappersfakturan när jag betalt den. Finns det nått smidigt sätt att se det likt amex eller är det bara att räkna manuellt på deras sida?
 
Vet att frågan varit uppe innan, men hur lång tid brukar det ta för poängbomben att komma in på poängkontot? Jag handlade igår och grundpoäng samt extrapoäng har kommit in för köpet, men ej poängbomben. Händer det att Coop missar det och man får höra av sig till kundtjänst?
 
demgard skrev:Vet att frågan varit uppe innan, men hur lång tid brukar det ta för poängbomben att komma in på poängkontot? Jag handlade igår och grundpoäng samt extrapoäng har kommit in för köpet, men ej poängbomben. Händer det att Coop missar det och man får höra av sig till kundtjänst?Klicka för att utvidga...


Svar från COOP poängbomb - the official thread | Sida 5 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor tråden.




spritfet skrev:Verkar vara 3 dagars fördröjning på poängbomben, fick in poängen idag efter köp 23 feb.Klicka för att utvidga...



Zniper skrev:Upptill en veckas fördröjning enligt kundtjänstKlicka för att utvidga...
 
Back
Top