Senaste nytt

COOP Medmera mer

Hit, SAS, går man för att växla 60 000 eller 180 000 poäng.

Precis som JSQ skriver ovan finns alternativen kvar, men det är lite svårare att hitta dem nu då de inte marknadsförs i översikten i poängshopen.

För att undvika ytterligare missförstånd, man trycker alltså först på knappen MedMera till Eurobonus och får då upp tabellen. Tryck sedan på direktlänken efter den rad (ex 60 000 poäng till 10 000 poäng) där det står Växla här. Trycker man på länken Växla här under tabellen kommer man till översiktssidan där inte alla varianter listas. Verkar dock råda lite osäkerhet om just denna punkt här på forumet.

För att vara någon som inte oroar sig för en försämring så verkar du väldigt ängslig med tanke på hur intensivt du försöker intala för dig själv och andra att ingen förändring har skett
Det hela är mycket enkelt, och jag vet inte hur jag ska kunna uttrycka det här på ett annat sätt: ingen förändring har skett. Ingen. Inte något. Det går fortfarande lika bra att växla poängen och till samma kurs som innan. Alla som kan läsa och har en internetuppkoppling kan se det.

Men nu ger jag upp.
Domedagsprofeterna - Jakob 1-0

Är det nån som haft problem med poäng från Betalo? Jag anmälde en del transkationer från Klarna och fick till svar att de hade problem med poäng från både Betalo och Klarna. Jag tror inte jag har haft några problem med poäng från Betalo, men det känns irriterande att behöva hålla koll på både Klarna och Betalo i framtiden. Suck.

Är det nån som haft problem med poäng från Betalo? Jag anmälde en del transkationer från Klarna och fick till svar att de hade problem med poäng från både Betalo och Klarna. Jag tror inte jag har haft några problem med poäng från Betalo, men det känns irriterande att behöva hålla koll på både Klarna och Betalo i framtiden. Suck.
I början av Klarna problemen fick jag Coop/medmera bank att fixa problemet. Nu är det helt upp till mig att varje gång ligga på och bevisa att köp har skett.

Jag har haft återkommande problem med Coop-poäng för inköp via Klarna-ansluten e-handlare. Jag tröttnade och löste det genom att använda ett annat kreditkort istället...
Betalo har jag aldrig haft problem med själv (vad jag vet), men vänner och bekanta har haft lite strul där...

Det hela är mycket enkelt, och jag vet inte hur jag ska kunna uttrycka det här på ett annat sätt: ingen förändring har skett. Ingen. Inte något. Det går fortfarande lika bra att växla poängen och till samma kurs som innan. Alla som kan läsa och har en internetuppkoppling kan se det.

Men nu ger jag upp.
Domedagsprofeterna - Jakob 1-0
Intressant hur olika man kan se på saker. Ingen (förutom Slipspåfredag i första inlägget i denna debatt) har påstått att det inte längre går att växla till den högre kursen. Det har däremot påståtts att alternativet har försvunnit på ett ställe på hemsidan samt helt och hållet i COOP-appen. Som du själv skulle uttryckt det, alla som kan läsa och har en internetuppkoppling kan se detta. Resten av inläggen är vad jag kan se spekulationer om huruvida villkoren kommer att förändras eller inte samt en och annan nedlåtande kommentar från dig.

Intressant hur olika man kan se på saker. Ingen (förutom Slipspåfredag i första inlägget i denna debatt) har påstått att det inte längre går att växla till den högre kursen. Det har däremot påståtts att alternativet har försvunnit på ett ställe på hemsidan samt helt och hållet i COOP-appen. Som du själv skulle uttryckt det, alla som kan läsa och har en internetuppkoppling kan se detta. Resten av inläggen är vad jag kan se spekulationer om huruvida villkoren kommer att förändras eller inte samt en och annan nedlåtande kommentar från dig.
Nåja, personangrepp betackar jag mig för. På den nivån är jag inte beredd att diskutera. Inläggen har på intet sätt varit nedlåtande. Over and out.

Toppen