Budgetresenär
Medlem
Är det någon som har sagt upp sitt Coop MedMera Mer-kort och vet om man får en del av årsavgiften tillbaka?
Är det någon som har sagt upp sitt Coop MedMera Mer-kort och vet om man får en del av årsavgiften tillbaka?
Avgift för Kort anslutet till Mer Konto påförs Mer Konto årsvis i förskott. Om avtalet skulle avslutas i förtid, har Kontohavaren rätt att få tillbaka den del av årsavgiften som avser resterande avtalstid.
Ja, de verkar tyvärr ha gjort om inloggningen på nådot sätt. Det var inte 5 minuter att fixa det tyvärr, får se om jag får lite mer tid att lägga på det senare.
(Å andra sidan har det för mig åtminstone slutat bli fel på sistone, så behovet har varit mindre...)
Någon gång under 2016, din gissning är nog lika bra som någon annans om man inte sitter på inside info.Hallå alla.
Jag har 275000 poäng på Coop kortet, när tror ni det kommer en förmånlig kampanj för att flytta över dem till Eurobonus?
Du är inte ensam om att tänka så.. Men jag tänker hålla ut och vara positiv! Jag "hoppas" verkligen på en kampanj istället...Personligen tror jag på ny devalvering som annonseras ut i förväg och ingen mer kampanj.
EU-lagstiftning anledningen.
Det tror tyvärr jag också på. Och att vi kanske ser nuvarande nivåer runt 15 vid kampanjer och lägre i normalafallet. Men man kan ju alltid hoppas!Personligen tror jag på ny devalvering som annonseras ut i förväg och ingen mer kampanj.
EU-lagstiftning anledningen.
Hur lång tid tar det innan poängen för poängbomben kommer in?Följdfråga på poängbomb, gäller erbjudandet en gång per hushåll? Står inget om det men jag köpte parmesan vid två tillfällen på förra poängbomben och fick bara extrapoäng vid ett av tillfällena.
Hur lång tid tar det innan poängen för poängbomben kommer in?