För mig har det tagit ungefär tre vardagar efter genomfört köp.Hur lång tid tar det innan poängen för poängbomben kommer in?
Poängbomben är tillgänglig för alla medlemmar, har inget med köpsummor att göra.Vad krävs för att få poängbomben?
Handlar ni för höga summor?
Eller är de vara i vissa KF-föreningar det tillämpas? Någon utanför Stockholm som fått?
Jag brukar få anpassade erbjudanden men utan poängbomb.
Det innebär att man får grundpoängen när man använder sitt presentkort?När man sedan använder presentkortet för att betala så får man ytterligare 1 poäng per krona.
Korrekt. Om man visar MedMera-kortet.Det innebär att man får grundpoängen när man använder sitt presentkort?
Jag handlade bomben i torsdags eller fredags och fick in poängen idag.Jag köpte förra veckans bomb i fredags, inte fått mina extrapoäng ännu.
Personligen tror jag på ny devalvering som annonseras ut i förväg och ingen mer kampanj.
EU-lagstiftning anledningen.
Nya regler från årsskiftet som begränsar hur mycket avgift som kan tas ut från handlarna när korten används. Eftersom det är från den avgiften som större delen av förmånerna har kommit, så minskar marginalen att leverera förmåner från.Vad för lagstiftning?