Senaste nytt

COOP Medmera mer

Jag köpte veckans poängbomb i tisdags och poängen finns nu på kontot, är dock lite osäker på exakt när de kom in.

Vad krävs för att få poängbomben?
Handlar ni för höga summor?
Eller är de vara i vissa KF-föreningar det tillämpas? Någon utanför Stockholm som fått?

Jag brukar få anpassade erbjudanden men utan poängbomb.

Vad krävs för att få poängbomben?
Handlar ni för höga summor?
Eller är de vara i vissa KF-föreningar det tillämpas? Någon utanför Stockholm som fått?

Jag brukar få anpassade erbjudanden men utan poängbomb.
Poängbomben är tillgänglig för alla medlemmar, har inget med köpsummor att göra.
Du hittar poängbomberna i "veckans reklamblad" från respektive butiktyp. Dock är det (i regel?) samma i alla butiker. Ibland finns även annonser på hemsidan men jag har aldrig sett riktade utskick om detta separat.

Här är exempelvis länken till aktuellt erbjudande på Coop Extra i Lidköping (tror det är samma blad för många Coop Extrabutiker)
http://dr.coop.se/Butik/?store=156000

EDIT: I denna veckas reklamblad var det ingen info ompoängbomb ser jag nu. Tänkte inte på att det var måndag och ny vecka idag...

• Gilla
Reactions: olo
Lite info om presentkort på Coop:

Presentkort kan köpas i valörer upp till 5000 kronor. Korten är giltiga i 2 år, och man kan använda dem flera gånger (dvs. man behöver inte använda hela beloppet vid ett köp).

Om man köper presentkort med MedMeraMer så får man 1 poäng per krona. När man sedan använder presentkortet för att betala så får man ytterligare 1 poäng per krona.

Toppen