Senaste nytt

COOP Medmera mer

Är de nån här inne som kommer åt den dubbleringen när man handlar för 21000 poäng i halvåret hos coop?

Ligger just nu på ca 24 000 grundpoäng vilket mostvarar ca 4000 kr spend på coop. Ungefär samma för förgågna halvår.
Jag och min sambo, vi båda är studenter dock tycker vi att det är relativt enkelt att komma upp till ca 4000 grundpoäng när man prioterar mat, näringsrikt mat med bra råvaror (då vi tränar mycket)

Så ett tips! glöm inte att äta, mat är absolut det bästa. Var kreativ med matlagningen.

Ligger just nu på ca 24 000 grundpoäng vilket mostvarar ca 4000 kr spend på coop. Ungefär samma för förgågna halvår.
Jag och min sambo, vi båda är studenter dock tycker vi att det är relativt enkelt att komma upp till ca 4000 grundpoäng när man prioterar mat, näringsrikt mat med bra råvaror (då vi tränar mycket)

Så ett tips! glöm inte att äta, mat är absolut det bästa. Var kreativ med matlagningen.

Hur kommer du upp i 24000 grundpoäng genom att bara spendera 4000, det är väl en grundpoäng per krona spenderad på coop ?
Jag själv ligger just nu på ca 80000 grundpoäng och det stämmer nog ganska bra att jag har spenderat ca 80000 :- på coop sedan halvårsskiftet.

/Andreas

Hur kommer du upp i 24000 grundpoäng genom att bara spendera 4000, det är väl en grundpoäng per krona spenderad på coop ?
Jag själv ligger just nu på ca 80000 grundpoäng och det stämmer nog ganska bra att jag har spenderat ca 80000 :- på coop sedan halvårsskiftet.

/Andreas
@fasa21 menar 4000kr spend per månad på Coop (=24000 grundpoäng för 6mån) "Ungefär samma för föregågna halvår"

Rykten säger att det från nyår kommer införas en avgift på 1% för Betaloköp via Coop Medmera Mer. Medför en kostnad på 6 öre/poäng (eller 5 öre om man prickar en kampanj), vilket fortfarande kan vara bra värde men inte samma jackpot som nu.

Kanske oundvikligt i längden mtp de bonuspoäng som genereras den vägen, men synd.

Rykten säger att det från nyår kommer införas en avgift på 1% för Betaloköp via Coop Medmera Mer. Medför en kostnad på 6 öre/poäng (eller 5 öre om man prickar en kampanj), vilket fortfarande kan vara bra värde men inte samma jackpot som nu.

Kanske oundvikligt i längden mtp de bonuspoäng som genereras den vägen, men synd.
attans, tycker de skulle kunna ha gratis men en cap på summa per månad, typ 30.000 överskjutande = 1%

coopverify.pl. Min har slutat fungera. Samma för er andra? Coop gillade väl inte att det gick att dubbelkolla poängen kan jag gissa?
Ja, de verkar tyvärr ha gjort om inloggningen på nådot sätt. Det var inte 5 minuter att fixa det tyvärr, får se om jag får lite mer tid att lägga på det senare.

(Å andra sidan har det för mig åtminstone slutat bli fel på sistone, så behovet har varit mindre...)

Men om det är så bör de väl Betalo kommunicerat ut det nu?

Har registrerat alla mina hyresinbetalningar via Betalo fram till mars, ska jag kanske se till att betala allt nu så att jag får poäng för dessa...

Var har du hört detta rykte? Hur säker är du på att detta kommer ske?

Var har du hört detta rykte? Hur säker är du på att detta kommer ske?

Källan är Coops kundtjänst, som oprovocerat nämnde det när en bekant skulle tillfälligt höja köpgränsen för en större fakturabetalning.

Om det är säkert? Jag skulle väga in faktorerna andrahandsuppgift (jag hörde det inte själv) och den vanliga kundtjänst-osäkerheten (de brukar ju inte ha koll oavsett företag). Låter ändå rätt logiskt, så jag skulle säga att det är väldigt sannolikt att det kommer en avgift, men om "efter nyår" betyder redan 1 jan eller lite längre fram är jag mer osäker.

Oavsett skulle jag, om jag hade mer grejer att betala i närtid, peta in dem före nyår bara för att vara hundra.

Toppen