Senaste nytt

COOP Medmera mer

jonten

Medlem
Inte så enkelt att du hade en betalo som låg och väntade? Jag har varit nära att ringa dem ett par gånger när jag haft det och upptäckt det i sista stund...

Men det är kass att kundtjänsten har så dåliga öppettider.
Nu dök debitering upp, först 15 USD. Sen 10 köp på 2000-3000 svenska efter omräkning. Publix och ett store nummer, alla olika. Så nu blir det intressant att se deras agerande.
 
Nu har jag två av varandra oberoende vänner som nu i dagarna fått reservation på i stort sett hela det utestående beloppet trots att de själva inte genomfört några köp.
 

Brandten

Medlem
De e bra gjort och handla mat för över 3500:- i månaden hos coop. jag som snigel kommer sällan högre än 800-1000 månaden på matinköp....
Fast en trappstege för 700kr, en grill, bastutillbehör etc hjälper ju till.

Gick in för att kolla om mitt kort blivit kapat eller om jag kunde se något annat konstigt och på tal om dubblera poäng så var jag visst redan uppe i min andra dubblering iår.
 
Senast i måndags kontaktade jag dom på telefon och fick mina grundpoäng några timmar senare.
Frågade flera gånger om jag var berättigad till grundpoäng när jag handlar på coop.se och självklart var jag det, svarade hon. Det är strul med registreringen från just coop.se och dom håller på att jobba med det.
OK, då får jag helt enkelt prova att ringa igen. Misstänkte att det kunde vara så när jag pratade med kundtjänst men har inte orkat ringa igen.
 
Toppen