Märkligt. Första gången jag handlade online och mailade kundtjänst så fungerade det. Andra gången hände det dock inget så då ringde jag kundtjänst och fick beskedet att man inte får grundpoäng via köp från Coop.se. Slutade handla på Coop.se efter det.Jag får både grundpoäng och extrapoäng när jag handlar på coop.se
Varje gång har handlat så mailar jag supporten så ramlar grundpoängen in 1-2 veckor senare.
Svaret från supporten jag fick första gången var; "Tyvärr har vi problem att registrera grundpoäng från Coop.se, detta är felanmält och vi jobbar på att lösa problemet. Jag kommer registrera dina poäng under dagen."
Ligg på supporten som vanligt!
What?? Jag handlar på Mathem om jag inte vill ha leverans på måndag/tisdag då blir det COOP istället. Den egentliga fördelen med Mathem är en bättre kundtjänst och snävare leveransfönster. Så har funderat på som plan för 2016 växla över till COOP för att nå dubbleringen. Det här var mycket intressanta nyheter.Märkligt. Första gången jag handlade online och mailade kundtjänst så fungerade det. Andra gången hände det dock inget så då ringde jag kundtjänst och fick beskedet att man inte får grundpoäng via köp från Coop.se. Slutade handla på Coop.se efter det.
Märkligt. Jag har handlat på Coop online säkert 15 ggr och får alltid in grundpoängen under eftermiddagen på leveransdagen.Märkligt. Första gången jag handlade online och mailade kundtjänst så fungerade det. Andra gången hände det dock inget så då ringde jag kundtjänst och fick beskedet att man inte får grundpoäng via köp från Coop.se. Slutade handla på Coop.se efter det.
Senast i måndags kontaktade jag dom på telefon och fick mina grundpoäng några timmar senare.Märkligt. Första gången jag handlade online och mailade kundtjänst så fungerade det. Andra gången hände det dock inget så då ringde jag kundtjänst och fick beskedet att man inte får grundpoäng via köp från Coop.se. Slutade handla på Coop.se efter det.
Har inte spärrtjänsten öppet 24h? Kan de se vad som är reserverat?Fan nu har något hänt med mitt kort, fick nekat köp på Hemköp på 125:-
25 000:- i reserverat belopp som jag inte känner till, och kundtjänst är stängt....
En polare jobbade på spärrtjänst tidigare, dock på Swedbank. Han kunde bara söka på personnummer/kortnummer och sen trycka spärra.Har inte spärrtjänsten öppet 24h? Kan de se vad som är reserverat?
Inte så enkelt att du hade en betalo som låg och väntade? Jag har varit nära att ringa dem ett par gånger när jag haft det och upptäckt det i sista stund...Fan nu har något hänt med mitt kort, fick nekat köp på Hemköp på 125:-
25 000:- i reserverat belopp som jag inte känner till, och kundtjänst är stängt....