Senaste nytt

COOP Medmera mer

Jag skaffade ett medmera mer när det lanserades som jag sedan sade upp för ett antal månader sedan. Jag har nu bestämt mig för att skaffa det igen men jag minns att sist när jag beställde kortet så tog det en dryg månad att få det. Har det gått snabbare för er som nyligen skaffat det?

Beställde mitt kort förra tisdagen och fick kortet i måndags. PIN-koden kom idag.
1 vecka för ett helt nytt kort tycker jag är snabbt.

Beställde ett förra fredagen till mig och tjejen, hoppas det dimper ner i lådan nästa vecka någon gång så man kan börja använda det både när och fjärran :)

Jag skaffade ett medmera mer när det lanserades som jag sedan sade upp för ett antal månader sedan. Jag har nu bestämt mig för att skaffa det igen men jag minns att sist när jag beställde kortet så tog det en dryg månad att få det. Har det gått snabbare för er som nyligen skaffat det?
Jag beställde mitt online på coop.se i fredags eftermiddag och det damp ner i lådan igår tisdag, pinkoden har dock inte kommit än.

Eurobonusdealen är ju ett skämt där man betalar dyrt för poängen. Inte räknat på MM-dealen men den kan omöjligen vara sämre.
Instämmer.
Fortumdealen ger mig 3000 p/år och kostar mig ca 1800kr/år jämfört med Göta Energi som jag har nu.
Med God El får jag 24000 MM-poäng per år, d.v.s. i bästa fall 4000 EB-poäng. Det skulle kosta mig 1009kr/år jämfört med nuvarande leverantör.

Toppen