Då hoppas jag på något liknande!När jag skaffade kortet i juli 2015, så tog det ganska precis 2 veckor innan det damp ner i lådan.
Då hoppas jag på något liknande!När jag skaffade kortet i juli 2015, så tog det ganska precis 2 veckor innan det damp ner i lådan.
Jag skaffade ett medmera mer när det lanserades som jag sedan sade upp för ett antal månader sedan. Jag har nu bestämt mig för att skaffa det igen men jag minns att sist när jag beställde kortet så tog det en dryg månad att få det. Har det gått snabbare för er som nyligen skaffat det?
Jag beställde mitt online på coop.se i fredags eftermiddag och det damp ner i lådan igår tisdag, pinkoden har dock inte kommit än.Jag skaffade ett medmera mer när det lanserades som jag sedan sade upp för ett antal månader sedan. Jag har nu bestämt mig för att skaffa det igen men jag minns att sist när jag beställde kortet så tog det en dryg månad att få det. Har det gått snabbare för er som nyligen skaffat det?
Instämmer.Eurobonusdealen är ju ett skämt där man betalar dyrt för poängen. Inte räknat på MM-dealen men den kan omöjligen vara sämre.