Senaste nytt

COOP Medmera mer

2500 extra Coop poäng. image.jpg

Hej, hur lång tid tog det att få kortet? Har beställt men har inte kommit något mer än UC på typ 2 veckor...
Hade också problem här. Ringde upp och fick som svar att det var pga min "höga kreditgräns" på 50k men att kortet var på väg. Ifrågasatte detta eftersom 50k var standardvalet på ansökan. Kortet dök hursom upp ett par dagar senare, men magkänslan säger mig att processen fastnat någonstans och att svaret jag fick var bullshit. Många som behövt ringa och sen kommer kortet direkt.

Puh, suck, stånk och stön vilket hästjobb att luska ut alla siffror och transaktioner från Coop´s hemsida från första köpet 12 januari.
Men nu är det gjort (3,5h) och det fattas ca 10000 poäng (Hertz Sydafrika + Apotea/Klarna).

Har skickat in min "claim" så får vi väl se vad dom kommer fram till.

Last edited:
Min taktik att låta Coop fixa problemet har inte fungerat... Känns sååååå trist att behöva gå baklänges o dubbelkolla allt själv.

En liten varning till er som skaffar Coop Medmera mer med ett extrakort.

Kontrollera att ni verkligen får in poäng för extrakortet. Efter ett halvårs användning upptäckte vi att min sambos kort inte genererade några poäng. Efter samtal till kundtjänst var problemet löst för framtida köp men tidigare köp har Coop efter nästan 3 månader ännu inte lyckats debitera vårt poängkonto... Nu har de även valt det härliga kundbemötandet att helt sluta svara på mina mail med frågor om varför det tar sådan tid...

De har slutat svara på mina mail om vilka åtgärder de kommer att ta för att åtgärda problemet att Klarna-köp inte ger poäng. Uselt.

Toppen