Tänkte testa exakt detta upplägg. Vad skulle hända om det inte fungerar? Kan man få pengarna tillbaka till sitt konto utan problem?Samma här. Skickade över summan till kortet först och sen kontaktade kundtjänst, allt gick felfritt.
De som lyckats gör betalningar över 100K har ni fått poäng för hela summan?Saxat från coop.se under Coop MedMera Mer
Få poäng på dina räkningar
Betala dina räkningar med Coop MedMera Mer hos Betalo och få 1 poäng per krona (maxgräns 100 000 poäng per månad).
Sedan om det gäller att använda kortet utan att få poäng kan man nog göra över 100.000:-
Hur vad det nu med kundtjänst?![]()
Låter bra! Har en faktura på 280K som ska betalas inom några dagarDet där är fel. Kundservice har rätt i det här fallet. Jag har själv betalat räkningar för långt över 100K och fått poäng för allt.
Jag har idag fått 300 "COOP Bonus Extra Points" till mitt eurobonuskonto. Trots att jag INTE växlat in poäng under kampanjen.Är det någon som fått de extra 300p för en överföring till Eurobonus än?
Samma för migJag har idag fått 300 "COOP Bonus Extra Points" till mitt eurobonuskonto. Trots att jag INTE växlat in poäng under kampanjen.![]()