Senaste nytt

COOP Medmera mer

D

Deleted member 4140

Guest
Jag handla nyss på Ica och gjorde lite betalningar på betalo. Så För min del verkar det fungera.

Det har hänt mig 2 ggr att kortet har slutat fungera som det ska. Första gången hade jag slagit i taket i den månatliga gränsen (minns ej vad gränsen låg på). Den andra gången kunde jag handla med kortet, men inte ta ut pengar. Då var troligtvis anledningen att en utländsk bankomat hade räknat om till fel belopp (de såg i loggarna att jag hade försökt ta ut ca 60000 när jag i själva verket försökte ta ut några hundralappar). I båda fallen rättade de snabbt till problemen när jag ringde kundtjänst.

Inti

Ny medlem
Även jag hade problem under gårdagen, men idag verkar det fungera som det ska - tur att man bär omkring på ett amex och bankkort som reserv vid tillfällen som detta.

Någon som haft problem att betala med kortet idag? Kunde inte genomföra ett köp på 30kr trots att jag har satt in pengar utöver min gräns.
Har du haft stora utgifter på sistone? Mitt kort blev spärrat en period då det rörde sig om större belopp. Det kvittar om du har medel, dom spärrar iallafall. Du får ringa kundtjänst.

Samosaguas

Medlem
Skulle vilja betala en räkning på 60,000 med Betalo på mitt Coop Medmera mer-kort men det verkar finnas en gräns på max 50,000 per 8-dagarsperiod. Någon som vet om man kan lyfta denna gräns om man kontaktar kundtjänst?

Toppen