Senaste nytt

COOP Medmera mer

Exempel på vad du kan få för dina MedMera-poäng till och med 31 mars 2015:
30 000 MedMera-poäng (6000 EuroBonus-poäng) - inrikes flygresa, enkel
50 000 MedMera-poäng (10000 EuroBonus-poäng) - inrikes flygresa tur/retur
(skatter och avgifter tillkommer)

Ny kurs från och med 1 april 2015:
30 000 MedMera-poäng motsvarar 4500 EuroBonus-poäng
50 000 MedMera-poäng motsvarar 7500 EuroBonus-poäng.

Tack vare att jag vaknade till innan räkningarna drogs idag kom jag upp över 10000 Coop poäng.
Har jag tur kan jag komma upp i ytterligare 10000 poäng innan 31/3.
Jag avvaktar att växla in poängen till in i det sista.

Tack alla som lägger ner tid på att tipsa andra här på forumet!
Stort som smått.

Hur hann du tjäna 10k extra Coop poäng bara genom att....? (har också massa räkningar som ligger inne på Betalo så kanske kan få något tips :) )
Har lyckats skamla ihop over 90000 Coop poäng sedan jag fick kortet 12 januari.

Hur hann du tjäna 10k extra Coop poäng bara genom att....? (har också massa räkningar som ligger inne på Betalo så kanske kan få något tips :) )
Har lyckats skamla ihop over 90000 Coop poäng sedan jag fick kortet 12 januari.

Fel formulerat av mig. Jag hade redan en del poäng och min ansträngning igår petade mig över 10000-poängs-gränsen.
Men en shoppingrunda på Coop som ger dubbla poäng samt några få räkningar via Betalo grejades 10000-poängsgränsen.
Växlar jag in nu får jag 1500 SAS-poäng istället för de 550 jag skulle få om jag inte gjort nåt.

Gissar att jag hinner nå 20000 Coop-poäng innan 31/3 så att jag kan växla in dem mot 4000 SAS-poäng.

Hade jag vaknat tidigare och inte haft annat som tagit fokus hade jag haft lite mer poäng på Coop. Men ingen idé att sörja över det. ;-)

Ett litet tips, jag köpte en tjänst för 30 000:- som de valde att fakturera via inkassobolag. Jag provade att betala fakturan via Betalo och deras angiva postgiro. Självklart nekad då det är det stora kända inkassoföretaget och deras postgiro var ju spärrat. Testade då med bankgirot som stod med finstilt på fakturan, gick kalas... :)

Har precis kommit upp i 60000 poäng, perfekt att kunna växla över dom inom 1 månad.
Den nya intjäningstabellen är dock helt ok tycker jag. Samma intjäning som ett vanligt amex hos sas och betydligt bättre än vad andra visa/mastercard erbjuder. 15p per 100 kronor tycker jag trots allt är riktigt bra, även om 20p per 100 kronor var vansinnigt bra :)

Någon som haft problem att betala med kortet idag? Kunde inte genomföra ett köp på 30kr trots att jag har satt in pengar utöver min gräns.

Toppen