Senaste nytt

COOP Medmera mer

Jag la in flera räkningar på mitt Coop MedMera hos Betalo igår, däribland en mindre räkning från ett pensionsbolag.

Fick idag ett mail:
Tyvärr har det uppstått ett fel i vårt system, som gjort att du kunnat registrera en betalning till ett företag som klassas som bank, vilket inte ska vara möjligt på Betalo. Vi har därför avbrutit denna betalning och gjort en återbetalning till det kort som använts vid betalning. Observera att det kan ta upp till 3 bankdagar innan du ser detta på ditt konto.

Någon annan som fått sin betalning anullerad i efterhand?
 
Nu så har jag kommit hem.
Hittade tack och lov länken jag använde i historiken på datorn.

"Tjäna poäng på julskinkan
Bli medlem i Coop MedMera nu och handla för minst 500 kronor hos Coop t.o.m 31/1 2015, så får du 7500 MedMera-poäng + dubbla MedMera-poäng på ditt första köp. MedMera-poängen kan du sedan växla till EuroBonus-poäng!

Dina MedMera Extrapoäng sätter vi in på ditt konto i slutet av februari."

Länken dit


Mindes fel på senaste datum att handla för, har en månad mer på mig att få till 500:- i köp.
Det var inte heller de 7000 poäng jag trodde utan 7500 poäng.
Inte så tokigt att ha fel ibland. ;-)

Hade däremot gärna kommit ihåg de dubbla poängen på första köpet, nu hade jag redan kylen full och nåt utanför det behöver jag inte just nu.
Får väl växla in mina poäng så småningom till EB-poäng.

När jag ska ansöka om medlemskap frågar den efter en kampanjkod och jag kan inte ta mig vidare... har jag missat något?

EDIT: Testade med "sasjulkampanj" och det verkade funka! :)
 
Last edited:
Sjukt smidigt med överföringen från Coop till Eurobonus. Tog mindre än 5min innan jag såg poängen på Eurobonuskontot.
 
Jag sökte om detta kort nyss. Signerade med e-leg, på sidans titel står det "Ansökan godkänd", men på själva sidan står det
"
Tack för din ansökan.
Om ansökan godkänns kommer du att, med några dagars mellanrum, få ditt kort och din pin-kod med posten.

Om vi behöver kompletterande uppgifter kan vi komma att kontakta dig.

Har du frågor eller önskar närmare information, vänligen kontakta Kundservice."

Finner detta ganska skumt. Får man bekräftelse på att man är beviljad eller nekad?
 
Toppen