Senaste nytt

COOP Medmera mer

Någon som tagit ut pengar med kortet? Försökte igår vid DNBs bankomat utanför Plaza, Oslo. Uttaget nekades? Ska pröva i Nordeas ikväll.

Riktigt trevligt att det går så snabbt att föra över. Jag är van vid att det tex tar ett par månader när poäng ska föras över från Eurobonus Online shoppingen :)

Jag har prövat att göra uttag i flera länder i Europa & Asien utan några problem. Kollat så att spärren för köp utomlands inte råkar vara ikryssad?

Någon som tagit ut pengar med kortet? Försökte igår vid DNBs bankomat utanför Plaza, Oslo. Uttaget nekades? Ska pröva i Nordeas ikväll.
Kollat spärren för utland som sagt? Såg även att det blir ränta på uttaget belopp. Blir det fram till nästa faktureringdatum då? Har inte heller räknat på hur mycket det bilr i ränta. Fortsätter nog med att ta ut kontanter med mitt GEmoneybank-kort.

Kollat spärren för utland som sagt? Såg även att det blir ränta på uttaget belopp. Blir det fram till nästa faktureringdatum då? Har inte heller räknat på hur mycket det bilr i ränta. Fortsätter nog med att ta ut kontanter med mitt GEmoneybank-kort.
Har också för mig att jag läst det där med att det blir ränta med uttag utomlands, men nu då jag tittar igenom mitt kontoutdrag så ser jag inte att jag blivit debiterad någon ränta för mina uttag. Kanske för att jag har fört över pengar innan månaden är slut? I annat fall så lär det ju vara som du säger drW, att det är tills nästa faktureringsdatum.

Jag är också nyfiken kring räntan. Kan man sätta in pengar för att slippa räntan eller blir den oavsett till nästa faktureringsdatum/betaldatum?

Toppen