Senaste nytt

COOP Medmera mer

Pust! Blev helt svettig där ett tag :eek:

Föresten, någon som reflekterat över hur fort poängen kommer in på Coop-kontot? Handlade endel igår, och nu saknar jag 629p till jämna 50.000k. Vore ju tråkigt om de kom in först imorrn...

Jag har samma problem, saknar runt 100 poäng till 40.000. Vad jag kan se registreras de runt 05:30 och 20:30 varje dag, så jag väntar till ikväll innan jag växlar mina sista.

Pust! Blev helt svettig där ett tag :eek:

Föresten, någon som reflekterat över hur fort poängen kommer in på Coop-kontot? Handlade endel igår, och nu saknar jag 629p till jämna 50.000k. Vore ju tråkigt om de kom in först imorrn...

Om du handlar på COOP verkar det som om poängen går in på stört. Så har det i alla fall varit för mig.

:eek:Förresten, någon som reflekterat över hur fort poängen kommer in på Coop-kontot? Handlade endel igår, och nu saknar jag 629p till jämna 50.000k.
Gör så här. Växla in 30000 poäng nu. Logga sedan klockan in 21:00 och se om de resterande poängen har kommit in, växla i så fall in 20000 ytterligare poäng. Annars prova igen 22:00.

Gick förbi min närmaste Coop nyss och köpte en Celsius. Detta tog mig över 40 000 MM poäng då poängen var registrerade när jag kom hem!
Synd att man inte engagerade sig tidigare i Coop programmet då det är enkla poäng med bra växelkurs t o m idag.

Resultat: 8000 EB poäng och 28 MM poäng kvar :)

Gör så här. Växla in 30000 poäng nu. Logga sedan klockan in 21:00 och se om de resterande poängen har kommit in, växla i så fall in 20000 ytterligare poäng. Annars prova igen 22:00.

Hah, här har du ju helt rätt såklart. Har hela tiden tänkt att det är sämre växelkurs längre ner i skalan, men redan vid 20.000 Coop-poäng är det ju samma. Tack för tipset!

Toppen