Senaste nytt

COOP Medmera mer

Om man har ett Diners och betalar med detta på Coop får man ju 20 poäng/100:- Om man då har ett vanligt medmera kort som man drar för att få poängen borde man inte få flest poäng på det sättet? Eller är jag ute och cyklar?
Edit: Använda coop kortet tills man uppnåt dubblering sen använda båda kanske är det bästa.

Om man har ett Diners och betalar med detta på Coop får man ju 20 poäng/100:- Om man då har ett vanligt medmera kort som man drar för att få poängen borde man inte få flest poäng på det sättet? Eller är jag ute och cyklar?
Edit: Använda coop kortet tills man uppnåt dubblering sen använda båda kanske är det bästa.
Diners och Amex Elite ger flest poäng på sättet du beskriver.

Precis. Jag kör Amex Elite och vanligt MM-medlemskort och då blir det också 10+20 EB-poäng per 100-lapp med dagens kurs.

Edit: Med Amex Elite har man dessutom chans att få halva priset på en bonusresa, så det blir en slags ytterligare poängdubblering.

Det är bara grundpoängen på Coop som är dubbleringsgrundande. Betalar du med Coop-kortet så får du 1 grundpoäng och 1 extrapoäng. Därför är den bästa kombon enligt ditt förslag att dra medlemskortet och betala med Diners. (Om du inte anser det värt med årsavgiften för Amex Elite)

Inget inlägg än om veckans inverterade poängbomb!!!

Änglamarkchoklad för 1 poäng i shopen, som att stjäla godis av ett barn :)

Tyvärr max en per hushåll :(

Den medvetna resenären väljer dock choklad framför 0,1 eurobonuspoäng

Det räcker med en, jag testade "milk chocolate" och den fick försvarets chokladkaka att framstå som en delikatess.
Jag hade hellre tagit 0,1 eurobonuspoäng.

Hur gör jag för att köpa mer eurobonuspoäng än de 15000 (Medmera poäng) som erbjuda i poängshoppen?
Vi har 200 000 medmera poäng som vi vill växla in till eurobonuspoäng, men i shopen är största beloppet 15 000?

Toppen