Senaste nytt

COOP Medmera mer

Ringde kundtjänst för att jag antog att dom skulle kunna svara på vad växlingskursen skulle bli men tji fick jag, dom hade ingen mer information än vad som stod på hemsidan svarade han...

Har ju haft MMM sedan december och det har fungerat bra. Utom en sak.

I deras översikt över olika Coop kort så stod det "Poäng hos partners: 2p" på MMM och 1,5p resp 1,0 på de andra korten.
Partners är ju bla SAS. Men på ett inköp av SAS biljetter på sas.se på 8000kr i februari så fick jag 8.000p istället för 16.000p. Ringde kundtjänst om detta i måndags (21/3). "Nej hos sas blir det bara 1p. Vårt partnersamarbete går ut på att man får växla till Eurobonus". Jag: Fast i er tabell står det 2p utan någon asterisk om andra villkor? Han: "Oj, det måste vi ju ändra på". Och igår (!) fanns en ny tabell där det står "Poäng hos partners: JA" ....
Inte ok, har skickat in en reklamation om det här, får se vad det ger. Konstigt att ingen annan har reagerat på detta tidigare.

Köpte f.ö. biljetter på sas.se med amex premium i mars, det gav dubbla poäng precis som de lovat (bra amex!)

Har ju haft MMM sedan december och det har fungerat bra. Utom en sak.

I deras översikt över olika Coop kort så stod det "Poäng hos partners: 2p" på MMM och 1,5p resp 1,0 på de andra korten.
Partners är ju bla SAS. Men på ett inköp av SAS biljetter på sas.se på 8000kr i februari så fick jag 8.000p istället för 16.000p...

Intressant, har du print screen på gamla texten/avtalet?
Jag har också köpt flygbiljetter med MMM.

Stort tack! Just växlat över 320k coop mot Eurobonus.

Poängen syns på EB-kontot direkt. Imponerande att systemen pratar med varandra så snabbt och på en lördag dessutom :)

Ja det är mycket bättre än de medvetet slöa systemen bankerna använder när man överför pengar mellan olika banker.

Toppen