Körde scriptet och visade sig att jag hade c:a 2000 i Klarnainköp som ej var reggade. Kontaktade supporten och de ska agera, vet nån hur lång tid man ska räkna med innan poängen är inne?
Någon som handlar på Coop på nätet med Diners? Verkar ju vara de enklast sätt för att få 20+10+(extra 10 vid köp över 21000) = 40EBpoäng/100kr istället för Coop MMMs motsvarighet på 30 utan att behöva dra något extra medmerakort
Dagskursen för Coop MMM 16.7+16.7+(extra 16.7 vid köp över 21000)=50.1EBpoäng/100kr
Diners 20+16.7+(extra 16.7 vid köp över 21000)=53.4EBpoäng/100kr
Eller om man brände 60 lök på Coop på nätet eller butik (där det funkar) med Diners förra halvåret så hade man tjänat 2000 poäng mer än Coop MMM![]()
Om man handlar mycket på coop så är det den här typen av kombination som blir mest lönsam ja. Dock har jag för mig att coop online inte tar Diners utan det är AmEx som gäller i så fall (10-20 poäng beroende på kort). Sen ska tilläggas att om du går tillbaka ett antal sidor i tråden hittar du diskussion om att Coop-EB kursen kommer förändras den 24/3. Spekulationen säger att det blir 10 poäng per 100 kr rakt av i fortsättning.
Om så är fallet och du handlar med AmEx + medlemskort på coop för över 21 000 kr per halvår får du 10+10+10-20 =30-40 poäng per 100 kr.
Hehe du missade/glömde första delen av mitt inlägg? Angående Diners på coop på nätet under frågor och svar står det MC,Visa och Amex men vid kortbetalning står det även Diners och Dibs som leverantör. Funkar både kanske?
Varken missade eller glömde, snarare missuppfattade. Frågetecknet i slutet av din första mening tolkade jag som en fråga..![]()
Svaret är alltid JA på frågor av typen: Är det någon som...Missuppfattning jag har bara en fråga i detta stycke.
"Någon som handlar på Coop på nätet med Diners? Verkar ju vara de enklast sätt för att få 20+10+(extra 10 vid köp över 21000) = 40EBpoäng/100kr istället för Coop MMMs motsvarighet på 30 utan att behöva dra något extra
medmerakort"
Jag kunde ha utvecklat ännu mer och tydligare men kändes som inlägget blev tillräckligt spretigt ändå
Nybörjarefråga citera ett stycke i ett inlägg är det möjligt på ett smidigt sätt?