Vart mejlade du dina klagomål?
Det enda som hänt på mitt konto utöver de vanliga poängen är "CERTIFICATE RECREDIT BONUS - Conrad Bali" på 5000p vilket känns som ett hån.
Oki, var det via hotellets hemsida eller Hilton/Conrads globala hemsida?Skrev till customer care via hemsidan
Oki, var det via hotellets hemsida eller Hilton/Conrads globala hemsida?
Så där, 1566 tecken och 244 ord senare har jag också skickat in mitt klagomål till Customer care.Globala, men var max 2000 tecken (om jag kommer ihåg rätt) så välj dina ord väl
Är det alltså två gratisnätter på valfritt hotell? I så fall är det ju ändå ganska bra hanterat.18 minuter tog det innan jag fick svar från Lillie B på Hilton Worldwide.
2 st Be My Guest certificate är skickade hem till mig och mina synpunkter är vidarebefordrade till General Manager på Conrad Bali.
Nu återstår det att se om några fler "bonuspoäng" än de 5000p recredit bonus kommer att ramla in framöver.
Japp, klickade på länken "Recent Stay Feedback" och fyllde i formuläret.Var det från customer care?
Japp, stod så här att läsa i mejlet.Är det alltså två gratisnätter på valfritt hotell? I så fall är det ju ändå ganska bra hanterat.
Det är den som betalar som ställer krav och har förväntningar.Kanske bara är jag som är en grinig gubbe som har orimligt höga krav, eller vad säger ni andra som varit här nyligen?
Ping: @SeaPlanePilot och @Perra