agehall
Medlem
Då ses vi kanske. Jag åker över med 1350-flighten. Reser enbart med handbagage.Ja, men är inte "hundra" på det eftersom jag aldrig hittills fått gå den vägen...nytt försök idag vid 15-tiden!
Då ses vi kanske. Jag åker över med 1350-flighten. Reser enbart med handbagage.Ja, men är inte "hundra" på det eftersom jag aldrig hittills fått gå den vägen...nytt försök idag vid 15-tiden!
Har jag fattat rätt att man numera går ner i utlandsdelen och sedan går igenom de nya dörrarna när man ska till inland?
Jag blev ombokad till resa via Oslo från direktflyget som jag var bokad ursprungligen.
Jag frågade check in agent på Arlanda om jag behöver att hämta bagage i Oslo och sedan checka in det igen.
Hans svar var, nej, jagbehöver inte att hämta bagage och han var övertygad att min väska skickas vidare till Stavanger.
Frågan är, ska jag följa "Connecting Norway" skylten i detta fall?
Jag har incheckay bagage, men det ska skickas vidare till Stavanger sa check in agenten ju.![]()
Tack för infon.Du ska följa skyltarna till "Connecting Norway", men inte gå igenom dörrarna förrän Din flight är "klar-markerad" på skärmarna bakom Dig! (Se fotot i inlägg ovan.)
Om Din flight inte kommer upp så ska Du gå till höger om dörrarna och göra som vanligt.
Der tog en halvtimme innan min flight blev Ready.Kanske bra när det blir klart - men nu verkar det mest krångligt...
Der tog en halvtimme innan min flight blev Ready.
Om jag visste att det skulle ta så lång tid, hade jag väntat i SAS loungen som ligger nästan ovanför detta.
Ja, man hamnar på airside på utrikessidan.Kan man gå till loungen alltså?