Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite

Luchtii

Medlem
Bokade 2 nätter på Radisson at Flagstaff i Melbourne och fick uppgradering till Business tack vare mitt nya guldkort efter statusmatchning! Blir en riktigt trevlig vistelse!
 

mry

Medlem
Hur blev du meddelad om det på förhand? Jag trodde man först fick veta när man checkade in!

När jag bokade nu senast i Dublin fick jag ett erbjudande om att uppgradera till Business class rum direkt för 0 kr extra per natt, så det kanske fungerar så på vissa hotel :)
 

rob74

Medlem
Fick bekräftad uppgradering ett snäpp när jag bokade Radisson Suites Sukhumvit, Bangkok. Sedan kunde man välja ytterligare uppgraderingar för pengar.
 

miramax

Medlem
Ahaa! Ja just det. Då är jag med. Fick så på Radisson New York också. Men inget sånt på Radisson blu waterfront nu i dec.
 

Luchtii

Medlem
Hur blev du meddelad om det på förhand? Jag trodde man först fick veta när man checkade in!

Jag var nog lite dålig på att formulera mig, skrev detta efter incheckning så jag fick reda på det på plats. Men det verkar som dom redan var förberedda på att ge mig en upgrade, för när jag kom så låg redan min nyckel och väntade i ett fodral där det stod "upgrade to business class".
 

FF#1

Medlem
Funderar på att boka Royal Viking nu i slutet av november.
Har bott en del utomlands och haft ganska tur med upgrades, någon som vet vad chansen är att bli uppgraderad i Stockholm som CC gold?
 

Agö

Medlem
Funderar på att boka Royal Viking nu i slutet av november.
Har bott en del utomlands och haft ganska tur med upgrades, någon som vet vad chansen är att bli uppgraderad i Stockholm som CC gold?

50/50 för min del på Royal Viking. Sex besök sedan augusti, tre gånger uppgraderad, tre gånger inte. Av någon märklig anledning har jag inte blivit uppgraderad när jag bokat i tjänsten via Amex Business Travel - däremot samtliga gånger när jag bokat privat genom Club Carlsons hemsida.
 
Toppen