Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite

Inte alls illa med 8800 för en natt :)

En fråga bara, vad är:

För något? *nyfiken*

Man fick ett välkomstmail i samband med att man reggade sig som ny Club Carlson-medlem, i mailet stod detta:

"Om du bor hos oss inom 90 dagar från det att du blivit medlem får du dessutom 2 000 bonuspoäng i välkomstpresent!"

Hur hanterade de din guldstatus? Röd matta? Fri sprit? Välkomstorkester? C
hokladbit på sängen? Uppgraderad?

Dricka/godis och uppgraderad 3 av 3 möjliga. Ska snart ge mig av till MMX igen så vi får se hur det blir i natt. Lite extra pyssel på rummet har de också bjudit på (kanske på alla rum det vet jag itne) se bild. From my Iphone 414.jpg

Lite goda nyheter, jag bokade några rum med olika utcheckningsdatum för mig och mina kollegor i London.
Totalt bokade jag 6 rum via club carlson och lyckade få in poäng för 4 av bokningarna!

Jag har ingen aning om varför det blev som det blev, men bra blev det :)

Lite goda nyheter, jag bokade några rum med olika utcheckningsdatum för mig och mina kollegor i London.
Totalt bokade jag 6 rum via club carlson och lyckade få in poäng för 4 av bokningarna!

Jag har ingen aning om varför det blev som det blev, men bra blev det :)

Du får poängen för dina kollegor rum också om du betalat hela notan för alla rum. Jag brukar göra så att jag tar notan för mitt och min/mina kollegornas rum så får poängen för alla rum... :)

Det var ju intressant information! Tackar för det. Åtminstone en kollega som jag ska resa med snart som inte är CC-medlem... :)

Du får poängen för dina kollegor rum också om du betalat hela notan för alla rum. Jag brukar göra så att jag tar notan för mitt och min/mina kollegornas rum så får poängen för alla rum... :)

Det kan nog stämma, i det här fallet hade jag förbetalt alla rum (med ett SAS corparate AMEX) så det känns som en riktig poäng maximirening.

Har också betalat rum för tekniker som följt med mig, har nu 6 nätter som genererat 55000 pts och väntar på en sjunde kom precis hem. Parkinn i MMX har haft vänligheten att lägga mig i samma rum 5 av 7 nätter. Fick till följd att jag gick åt fel håll alla tre gånger jag lämnade rummet denna vistelse :eek:

De ägnar sig också åt handukskonst och servettkonst på rummet om du har ett businessrum vilket jag har haft alla mina uppgraderingar. Det intressanta är att det varje gång har varit olika "konstverk" undrar hur många varianter de har? Undrar också om de har koll på vilken variant jag har fått tidigare eller om det bara är slump??

Toppen