Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite

Ja, detta kommer i så fall lägligt! :) Har ett antal bokningar hos Radisson Blu i maj och juni som kvalificerar. Får hänga på låset när de släpper detta och sedan för säkerhets skull boka om en av nätterna. Det stod något (gamla regler) om att existerande bokningar inte räknades, så att...
Men vi får väl se när erbjudandet släpps i sin helhet.

Club Carlson har 3 stora promos ute nu som man kan vara registrerad alla på samtidigt! I kombination med att dem precis flyttat om hotell i redemption nivåer men inte rört själva poängkostnaderna för varje nivå så gör det CC tilld et utan tvekan mest generösa loyality programmet just nu. Det är tydligt att dom vill sno kunder från de stora.

Synd bara att de inte har ett riktigt premium brand som St Regis, Ritz-Carlton eller Conrad.

Det kostar 280$ att köpa 40 000 p och med 50% bonusen rasslar det ju in del poäng, det är ju ytterligare en aspekt att ta med i kalkylen.

Jaha, det var slutet på min tid som guldmedlem på Carlson Hotel.... Men jag bor ju väldigt sällan på Radisson, så det är ju svårt att klaga..:p

Är mer nöjd med mitt Hilton, så det gör väl egentligen detsamma...

Fick idag ett nytt Gold Elite kort. Verkar inte vara någon större skillnad förutom det nya inte har en svart remsa på baksidan, det hade mitt gamla kort.

Någon som fått detta?

Toppen