Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite

Jag har sett detta men är det någon här som lyckats?
Hur menar du? Medlemmar här är väl ofta samma medlemmar som på andra i ämnet relevanta siter...
Du kan ju inte förvänta dig att personer vill delge sina olika inlogg på olika sites, vilket blir följden om nån säger jag gjorde det då.

EDIT: Prova själv, är väl bästa varianten. Du kanske kan bidra med en ny variant som kommer forumet tillgogo. Det är ju det som det hela bygger på , dvs att alla bidrar och inte att några bara suger ur...

Last edited:
Jag menade att det skulle vara intressant att veta om någon här i Sverige lyckats med sådan statusmatchning. Det vore för mig mer relevant. Jag har CCG och har matchat mot Best Western men inte lyckats vid försök med Scandic, Hilton och Priority Club.

Jag menade att det skulle vara intressant att veta om någon här i Sverige lyckats med sådan statusmatchning. Det vore för mig mer relevant. Jag har CCG och har matchat mot Best Western men inte lyckats vid försök med Scandic, Hilton och Priority Club.

Jag har vänner som utifrån deras behov matchat emot både Hilton och Priorityclub ( som väl i sig inte kräver matchning utan bara en internetkod.)

I reglerna på club carlsons hemsida står det "You may earn Points on up to three rooms booked under the same reservation, but credit for multiple rooms must be requested at or before the time of check-in."

Man får dock inte alls poäng för två bokningar samma natt...

Toppen