Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite genom aktieköp

Unicornone

Medlem
Sålde av mina våren 17 när de för tredje året i rad misslyckades att skicka ut guldkortet trots ett flertal kontakter med tillhörande löften från kundtjänst.. "Det fungerar utan kort" jojo, men är man statusfetish vill man ha sitt j-a kort..
 
Sålde av mina våren 17 när de för tredje året i rad misslyckades att skicka ut guldkortet trots ett flertal kontakter med tillhörande löften från kundtjänst.. "Det fungerar utan kort" jojo, men är man statusfetish vill man ha sitt j-a kort..
Har haft CCG i drygt fyra år, beställde fysiskt kort på hemsidan från början, ännu inte sett röken av det. Kan vara Post Nords fel.
 

mha321

Medlem
Sålde av mina våren 17 när de för tredje året i rad misslyckades att skicka ut guldkortet trots ett flertal kontakter med tillhörande löften från kundtjänst.. "Det fungerar utan kort" jojo, men är man statusfetish vill man ha sitt j-a kort..

Rabatten I restaurangen kan det dessutom ofta vara krångligare med utan kortet. En del av dem vill skriva upp kortnummer. Och har man då ingen lust att låta dem ta med sig telefonen ut i köket typ.

Jag brukar köra med mitt 4 år gamla ccc kort som är det senaste jag fått. När de klagar på att det gått ut visar jag I appen att det faktiskt är förnyat...
 

mha321

Medlem
De enda gånger jag konsekvent fått ett kort är vid nedgradering. När jag missat ccc och ramlar ner på ccg har de varit väldigt duktiga med att skicka ett guldkort. När jag sedan kommit tillbaka upp på ccc har jag inte fått något.

Så korten existerar. De är bara väldigt hemliga....
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen