Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite genom aktieköp

Funderar på att bli medlem på CC. Brukar ofta på på Radisson men bokar då uteslutande med t.ex. Hotels.com. Kostar ju inget men blir man per automatik guldmedlem om man köper aktier?

• Gilla
Reactions: Gus
..och om man redan har CCG så är det förmodligen ingen ytterligare vinst och knappast så att man åker upp högre än så vid köp av akiter?
Det stämmer, du blir inte CCC även om du redan är CCG.
Mig veterligen finns det inte heller någon "aktieägarflagga" eller liknande i systemen som av någon anledningen skulle få ditt CCG att vara mer värt.

Mig veterligen finns det inte heller någon "aktieägarflagga" eller liknande i systemen som av någon anledningen skulle få ditt CCG att vara mer värt.

Jo, man kan köpa sig CCC, men då behövde man väl äga (en större del av) ett hotell eller liknande. Vi hittade ju någon PDF som beskrev det för några år sedan. Tror dock inte det är kostnadseffektivt att gå den vägen.

Jo, man kan köpa sig CCC, men då behövde man väl äga (en större del av) ett hotell eller liknande. Vi hittade ju någon PDF som beskrev det för några år sedan. Tror dock inte det är kostnadseffektivt att gå den vägen.
Åfan, det måste jag ha missat att läsa - eller mer troligt glömt av. :)

Toppen