palmen
Moderator
Nej, men ibland kan man få det i alla fall, dock inget man kan räkna med utan får se som en bonus.Ingår det frukost som club carlson gold ?
Nej, men ibland kan man få det i alla fall, dock inget man kan räkna med utan får se som en bonus.Ingår det frukost som club carlson gold ?
Nej, men ibland kan man få det i alla fall, dock inget man kan räkna med utan får se som en bonus.
Jag och frun fick frukost när vi bodde på Radisson Blu i Berlin i våras. "Plåster på såren" eftersom det inte fanns någon uppgradering. Men som sagt, inget man kan räkna med.Oj, det har jag aldrig lyckats med. Har bara fått det när jag blivit uppgraderad till businessclass-rum.
Det stämmer, du blir inte CCC även om du redan är CCG...och om man redan har CCG så är det förmodligen ingen ytterligare vinst och knappast så att man åker upp högre än så vid köp av akiter?
Mig veterligen finns det inte heller någon "aktieägarflagga" eller liknande i systemen som av någon anledningen skulle få ditt CCG att vara mer värt.
Åfan, det måste jag ha missat att läsa - eller mer troligt glömt av.Jo, man kan köpa sig CCC, men då behövde man väl äga (en större del av) ett hotell eller liknande. Vi hittade ju någon PDF som beskrev det för några år sedan. Tror dock inte det är kostnadseffektivt att gå den vägen.