Det kan dröja, om det överhuvdtaget kommer ett nytt kort, som ägare så vill vi väl att bolaget spar på något så otidsenlig som plastkort.Alf skrev:Jag gjorde det i förra veckan och det tog två dagar att fixa. Har dock inte fått nytt kort men det syns på mitt medlemsnummer så det är bara att köra på.Klicka för att utvidga...
011430121 skrev:Det kan dröja, om det överhuvdtaget kommer ett nytt kort, som ägare så vill vi väl att bolaget spar på något så otidsenlig som plastkort.Klicka för att utvidga...
Jag brukar visa upp kortet i passbookAlf skrev:Jag som trodde det skulle vara fint att kunna visa upp ett guldkortKlicka för att utvidga...
Jag vill helst slippa så många kort som möjligt. Känns inte riktigt 2010-tal. Måste finnas bättre sätt att hålla koll på olika medlemskap och liknande.Alf skrev:Jag gjorde det i förra veckan och det tog två dagar att fixa. Har dock inte fått nytt kort men det syns på mitt medlemsnummer så det är bara att köra på.Klicka för att utvidga...
Vill inte göra dig besviken, det är inte ett guldkort det är ett plastkort! De bara luras.Alf skrev:Jag som trodde det skulle vara fint att kunna visa upp ett guldkortKlicka för att utvidga...
Har aldrig behövt visa kortet vid incheckning. Däremot om man vill ha restaurangrabatten. Och ibland vill de springa iväg med det för att prata med någon som kan mer, och det vill man ju inte att de ska göra med telefonen... De får hämta personen istället osv så det löser sig, men det är ofta smidigare med kortet då tycker jag.Valpolicella skrev:Brukar inte visa kortet, tycker faktiskt att de är bra på att vid incheckning se status på datorn.Men det finns med i passbook ändå såklart.Klicka för att utvidga...
Valpolicella skrev:Men det finns med i passbook ändå såklart.Klicka för att utvidga...
ChabbeT skrev:Jag brukar visa upp kortet i passbookKlicka för att utvidga...
Man kan printa ut sitt kort från hemsidan också.TjudöBoy skrev:Kanske inte alla som har "Äppelskrutt IFåne" mobiler...Klicka för att utvidga...
När det gäller Radisson finns det ofta ingen anledning att boka via 3e part då de erbjuder "Best Online Rate Guarantee". Visst hotels.com har 10e natten gratis men med Radissons intjäning går det oftast betydligt snabbare än så att tjäna in frinätter.Impendill skrev:Ok, tack för informationen!Klicka för att utvidga...
Nej, det beror på din bokning.Impendill skrev:Ingår det frukost som club carlson gold ?Klicka för att utvidga...