Ser ut att vara rätt, ja.
Valley Medlem 6 Augusti 2015 #392 Då så. Lär väl inte vara så mycket sämre än att ha pengar på ett vanligt bankkonto.
chrisljo Medlem 6 Augusti 2015 #393 EkstromChris skrev: Jag mailade in en förnyelse härom dagen. Inget svar ännu dock. Klicka för att utvidga... Fint om du melder tilbake med svaret. Det ble slutt på å matche EBG hver år, så det kan være andre endringer.
EkstromChris skrev: Jag mailade in en förnyelse härom dagen. Inget svar ännu dock. Klicka för att utvidga... Fint om du melder tilbake med svaret. Det ble slutt på å matche EBG hver år, så det kan være andre endringer.
agehall Medlem 6 Augusti 2015 #394 Det kan ibland ta en stund innan de svarar, men vi är många som gör detta varje år och det har fungerat utmärkt hitintills.
Det kan ibland ta en stund innan de svarar, men vi är många som gör detta varje år och det har fungerat utmärkt hitintills.
J Johanna Medlem 16 Augusti 2015 #395 Om jag köper aktier hur kopplar den ihop mig som aktieägare med mitt medlemsskap? Någon skrev att de såg sin nya status typ direkt.
Om jag köper aktier hur kopplar den ihop mig som aktieägare med mitt medlemsskap? Någon skrev att de såg sin nya status typ direkt.
agehall Medlem 16 Augusti 2015 #396 Du får nog ta ett screenshot på ditt innehav i din depå och skicka till kundtjänst så fixar de det. Det är så jag har gjort iaf.
Du får nog ta ett screenshot på ditt innehav i din depå och skicka till kundtjänst så fixar de det. Det är så jag har gjort iaf.
011430121 Medlem 16 Augusti 2015 #397 Johanna skrev: Om jag köper aktier hur kopplar den ihop mig som aktieägare med mitt medlemsskap? Någon skrev att de såg sin nya status typ direkt. Klicka för att utvidga... Du skriver ett mail till Club Carlson och bifogar ett skärmklipp på ditt innehav så fixar dom det, tar max en vecka. @agehall snabbare som vanligt!
Johanna skrev: Om jag köper aktier hur kopplar den ihop mig som aktieägare med mitt medlemsskap? Någon skrev att de såg sin nya status typ direkt. Klicka för att utvidga... Du skriver ett mail till Club Carlson och bifogar ett skärmklipp på ditt innehav så fixar dom det, tar max en vecka. @agehall snabbare som vanligt!
agehall Medlem 16 Augusti 2015 #398 011430121 skrev: @agehall snabbare som vanligt! Klicka för att utvidga... Du hade ju 6 minuter på dig!
011430121 skrev: @agehall snabbare som vanligt! Klicka för att utvidga... Du hade ju 6 minuter på dig!
011430121 Medlem 18 Augusti 2015 #400 Noterat att aktien har gått ner 10% under augusti, snart får man gå från hus och hem, tur att man har lite poäng så att man kan bo på något av Razidor hotellen
Noterat att aktien har gått ner 10% under augusti, snart får man gå från hus och hem, tur att man har lite poäng så att man kan bo på något av Razidor hotellen