Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite genom aktieköp

Köpte på mig i morse och skickade in en screencap. Fick tillbaka ett auto-reply om att det kunde ta upp till 20 dagar att få igenom det. Fixar de det lite snabbare så blir ju Radisson i Bryssel lite mer intressant för min nästa tripp dit, vilken borde inträffa ganska snart.

Köpte på mig i morse och skickade in en screencap. Fick tillbaka ett auto-reply om att det kunde ta upp till 20 dagar att få igenom det. Fixar de det lite snabbare så blir ju Radisson i Bryssel lite mer intressant för min nästa tripp dit, vilken borde inträffa ganska snart.

Skickade du ditt mail till shareholderbenefits@rezidor.com eller någon annanstans?
Jag köpte aktier igår och mailade (även jag med screencap), men har inte fått någon form av svar.

Yes, mailade den adressen. Och fick följande tillbaka ganska omgående:

Dear Shareholder,

We will threat your request as soon as possible.
To speed up your application please send us a dated screenshot of your shares.
Upon receipt of this document we will ask our Club Carlson Team to upgrade you directly to Gold Elite Level.
Please bear in mind that this process will take approximately 20 days.

Kind regards,
The Rezidor Hotel Group

Fick följande svar i dag:
Dear Christopher,
Thank you for your below email.
I will ask our Club Carlson Team to do the necessary.
Kind regards,

Tydligen verkar investormailen gå till: PA to the Deputy President & CFO, The Rezidor Hotel Group

Det tycker jag är rätt nivå för att hantera mina guldkort! :D

Uppskattar Club Carlson och Rezidor. Blev Guld genom Aktieköp, tack för tipset BC! Har alltid blivit uppgraderad även när jag utnyttjat frinatt på Radisson. Faktum är att jag och frugan alltid blivit uppgraderade på Radisson Arlandia senaste fem åren med, fast jag bara hade lägsta medlemsnivån. (antar att de ser att vi i alla fall bott hos dem regelbundet sista 10 åren) Att Rezidoraktien dessutom är noterad i Sverige är ju extra kul. Vet faktiskt ingen annan noterad hotellkedja just nu på börsen sedan Scandic blev avnoterad ( nån som vet annat? ) Att aktien dessutom gått grymt bra är ju ingen nackdel heller även om det inte är någon garanti för framtiden-:) När mitt guldkort går ut i Juni kommer jag inte att ha nått upp till 35 nätter. Jag kommer då att köpa minst 200 st till aktier i Rezidor. Det är en investering god nog som någon annan för de pengarna. Jag är säker på att jag då får guld igen. Är stolt ägare till aktier i denna fina kedja!.

Toppen