Jag förlängde också till guldstatus för ett par veckor sedan såsom aktieägare. Idag kom dock ett mail från Radisson: Club Carlson heter nu Radisson Rewards. Du är nu silver, du bodde inte tillräckligt med nätter hos oss.Förlängde min status utan problem för 2 veckor sedan och ingen förändring här iaf: THE REZIDOR HOTEL GROUP - Shareholder Benefits T o m gamla loggan..![]()
Fick samma men det står rätt i appen o vid inloggning. Måste varit schemalagt sedan flera veckor gissar jag...Jag förlängde också till guldstatus för ett par veckor sedan såsom aktieägare. Idag kom dock ett mail från Radisson: Club Carlson heter nu Radisson Rewards. Du är nu silver, du bodde inte tillräckligt med nätter hos oss.
Testa: http://www.businessclass.se/forum/threads/club-carlson-gold-elite-genom-aktieköp.8112/page-70Någon som vet vad som gäller vid matchning nu?
Har nämligen skickat mail till statusmatch@carlsonrezidor.com den 4:e Mars och fick ett auto-svar att de återkommer inom 24 timmar men nu är det den 7:e och fortfarande inget svar. Har de bytt email för statusmatchningar?
Någon som vet vad som gäller vid matchning nu?
Har nämligen skickat mail till statusmatch@carlsonrezidor.com den 4:e Mars och fick ett auto-svar att de återkommer inom 24 timmar men nu är det den 7:e och fortfarande inget svar. Har de bytt email för statusmatchningar?
+1 på dettaFörlängde min status utan problem för 2 veckor sedan och ingen förändring här iaf: THE REZIDOR HOTEL GROUP - Shareholder Benefits T o m gamla loggan..![]()