Senaste nytt

Club Carlson byter namn till Radisson Rewards

Wipe75

Medlem
Prova att ta bort appen och sedan installera den igen. Funkade för mig.
Dock så är dom väldigt sena med att lägga in poängen nu, vet inte om det beror på ändringen eller på Waterfront dock.
 

rob74

Medlem
Ja, nu är ju password väck också. Varför kan aldrig sånt här göras smärtfritt...
Och för att skapa nytt lösen blev jag skickad till "en ogiltig sida".
Är. Inte. På. Humör. För. Detta. Just. Nu.
 

rob74

Medlem
De uppdaterade ju nyligen reglerna för lösenord. Nu har de ändrat tillbaka till i princip det som var innan den senaste ändringen. Dvs med bara bokstäver och siffror.
Sånt här gör mig bara förbannad.
 

Nikje

Medlem
Jag förlängde också till guldstatus för ett par veckor sedan såsom aktieägare. Idag kom dock ett mail från Radisson: Club Carlson heter nu Radisson Rewards. Du är nu silver, du bodde inte tillräckligt med nätter hos oss.
Fick samma men det står rätt i appen o vid inloggning. Måste varit schemalagt sedan flera veckor gissar jag...
 

Olle K

Medlem
Ny kampanj för Radisson Rewards
Fick detta erbjudande på mailen. Vet inte om det är personligt eller kommer gälla alla medlemmar.

Tjäna upp till 120 000 bonuspoäng.


Club CarlsonSM heter nu Radisson RewardsTM. Fira med detta exklusiva erbjudande genom att boka tidigt och tjäna ännu fler förmåner. Registrera dig nu och boka mellan den 12 mars och 15 april 2018, för att tjäna poäng på vistelser mellan den 12 mars och 30 juni 2018 på över 1 100 hotell och semesteranläggningar inom Radisson Hotel GroupTM i hela världen.

  • Boka och stanna 2 nätter: Tjäna 5 000 bonuspoäng
  • Boka och stanna 5 nätter: Tjäna 15 000 bonuspoäng
  • Boka och stanna 10 nätter: Tjäna 50 000 bonuspoäng
  • Boka och stanna 20+ nätter: Tjäna 120 000 bonuspoäng
Du kan dessutom tjäna 500 extra bonuspoäng för varje bokning du gör med Radisson Rewards-mobilappen.
 
Toppen