Senaste nytt

Clarion Stockholm... billigt 5 juli

Nån som fått bokningsbekräftelse på mail? Ser den bara online/i appen
Jag bokade i appen. Jag fick automatiskt bokningsinformation via e-post. Men den nämner bara SEK utan beloppet i SEK .

I appen: 161.1 SEK.
I e-post: SEK

My first stay here at such low prices was 180 SEK or something like that. I was assigned bi-level suites:

Last edited:
Fick bokningsbekräftelse direkt i appen OCH på mail.

Men nyss fick jag detta.
Bästa gäst!

Vi är glada över att ni vill komma till Clarion Hotel Stockholm
Ibland så blir det fel och din bokning som gjordes idag med ankomst den 5 juli har tyvärr ett pris som inte stämmer.
Därför kommer er bokning att avbokas och ni är välkomna att göra om er bokning på nytt.

Beklagar för det och tack för er förståelse

Med vänliga hälsningar|Kind Regards

S****
Reservations Agent

Fick bokningsbekräftelse direkt i appen OCH på mail.

Men nyss fick jag detta.
Bästa gäst!

Vi är glada över att ni vill komma till Clarion Hotel Stockholm
Ibland så blir det fel och din bokning som gjordes idag med ankomst den 5 juli har tyvärr ett pris som inte stämmer.
Därför kommer er bokning att avbokas och ni är välkomna att göra om er bokning på nytt.

Beklagar för det och tack för er förståelse

Med vänliga hälsningar|Kind Regards

S****
Reservations Agent
Gjorde du en bokning igår också?

Fick avbokning
Nu kan jag inte konsumentköplagen exakt, jag tror att de har rätt att avboka eftersom priset var orimligt lågt, hade det ex. varit 595kr hade priset varit mer rimligt eftersom har haft kampanjer på 695-795kr
Får se om någon drar detta till ARN
Står de någon stans vid bokningen att de reserverar sig mot eventuella prisfel?

Fick avbokning
Nukan jag inte konsumentköplagen exakt, jag tror att de har rätt att avboka eftersom priset var orimligt lågt, hade det ex. varit 595kr hade priset varit mer rimligt eftersom har haft kampanjer på 695-795kr
Får se om någon drar detta till ARN
Sår de någon stans vid bokningen att de skyddar sig mot eventuella prisfel?
Det är väl inte så mycket att bråka om... men orimligt lågt vet jag inte om jag tycker att det var. Jag bodde på hotell vid AKL för ett gäng år sedan, via Expedia Flash Sale... 90% rabatt. Om jag räknat rätt var det en "rabatt" av samma storleksordning i farten här också...

Toppen