Jag bokade i appen. Jag fick automatiskt bokningsinformation via e-post. Men den nämner bara SEK utan beloppet i SEK .Nån som fått bokningsbekräftelse på mail? Ser den bara online/i appen
Gjorde du en bokning igår också?Fick bokningsbekräftelse direkt i appen OCH på mail.
Men nyss fick jag detta.
Bästa gäst!
Vi är glada över att ni vill komma till Clarion Hotel Stockholm
Ibland så blir det fel och din bokning som gjordes idag med ankomst den 5 juli har tyvärr ett pris som inte stämmer.
Därför kommer er bokning att avbokas och ni är välkomna att göra om er bokning på nytt.
Beklagar för det och tack för er förståelse
Med vänliga hälsningar|Kind Regards
S****
Reservations Agent
JaGjorde du en bokning igår också?
Det är väl inte så mycket att bråka om... men orimligt lågt vet jag inte om jag tycker att det var. Jag bodde på hotell vid AKL för ett gäng år sedan, via Expedia Flash Sale... 90% rabatt. Om jag räknat rätt var det en "rabatt" av samma storleksordning i farten här också...Fick avbokning
Nukan jag inte konsumentköplagen exakt, jag tror att de har rätt att avboka eftersom priset var orimligt lågt, hade det ex. varit 595kr hade priset varit mer rimligt eftersom har haft kampanjer på 695-795kr
Får se om någon drar detta till ARN
Sår de någon stans vid bokningen att de skyddar sig mot eventuella prisfel?