IHG Platinum matchar mot deras guld, Spire matchar mot PlatinumMatchad till guld från Scandic 3rd floor. Lite skumt dock att IHG Guld bara var värt Choice Silver. Har aldrig märkt något av min Scandic status. Däremot är jag imponerad varje gång på Intercontinental.
Jo, jag vet. Det som jag tycker är skumt är att 3rd floor Scandic anses högre än IHG GuldIHG Platinum matchar mot deras guld, Spire matchar mot Platinum
Bra fråga!Även min matchning mot Platinum gick igenom. Och jag har ett Clarion med gym 70 meter bort. Det är i och för sig ett Nordic Wellness som fungerar som hotellets gym.
Gäller fri träning endast de hotell som har egna gym, eller kan man träna även på tredjepartsgymen?
I värsta fall får jag knata 300 meter till nästa Clarion istället...
Hur är det att matcha så här sent på året. Försvinner inte statusen den 1/1?
Jag blev platinum och om jag förstår det rätt så har man en garanterad uppgradering
6.7.5. Garanterad uppgradering av rumskategori en nivå, gäller om hotellet har mer än en rumskategori.
Jag har bokat Clarion Post i Göteborg, jag bokade deras deluxe-rum och om jag förstår det rätt så är nästa steg junior svit. Bokningen är under göteborgsvarvet, och det låter ju nästan för bra med en garanterad uppgradering. Är det någon som vet hur det funkar?
Nu är denna uppe på loyaltylobby också...agehall får skylla på mig att jag postade länken
Precis, det låter ju dock helt ohållbart.Enligt T&C så ska du ha rätt till uppgradering, men frågan är ju om hotellet kommer att kunna leverera det till alla platinums då.