RonnieK
Medlem
Ska man göra ett nytt försök med en adress registrerad i USA och sen ändra adress ?
När det är riktade erbjudanden som jag inte är behörig till låter jag dem vara. Hur andra vill göra är upp till dem
Ska man göra ett nytt försök med en adress registrerad i USA och sen ändra adress ?
Är det verkligen värt det? Choice hotell i USA är inget som jag personligen vill bo på.Ska man göra ett nytt försök med en adress registrerad i USA och sen ändra adress ?
Är det verkligen värt det? Choice hotell i USA är inget som jag personligen vill bo på.
Ingen aning. Jag har inte sett dem där nere, så jag visste inte att de fanns i den delen av världen. Överallt annars där jag sett Choice (som inte är Nordic Choice) så tycker jag deras hotell har sätt rätt sunkiga ut. Möjligt att de håller högre standard i Nya Zealand dock.Jag tänkte försöka bo när jag ska till nya Zeeland.
Gäller det bara i USA ?
Clarion Hotel Sign har ju också en pool, riktigt läcker. Men den kan jag inte tänka mig ingår vid tillträde till gymmet.
Jag fick gratis tillträde till Selma Spa som hotellgäst + platinum igårVet inte hur det är när man inte bor här
Det verkar som att Choice Privilege status match under senaste veckan har uppdaterat till att även inkludera Europa (LoyaltyLobby hade en citering av T&Cs från 21/3 som då fortfarande exkluderade Europa). "The Elite Status Match Program offer is valid for existing Choice Privileges® members in the United States, Canada and Europe only ... Status_Match_EU@choicehotels.com (for European members)"Kräver dock att man bor i USA.