Lolex?Nej men en Root beer från samma märke
Finns endast 35 olika att välja på totalt, och bockar du ur "finns i butik" och endast utgår endast från beställningssortimentet så skulle jag säga Charles Heidsieck.Vilka är den “bästa” champagnen på halvflaska (375ml) som finns i bolagets beställningsortiment? Om man ser ut till fler faktorer än högt pris är bra kvalitet ;-)
Knepet med bolaget är att deras sökfunktion är usel. Söker man istället i fritext på champagne och därefter halva så får man fram 40 (rättelse från 44, se edit). Varav detta är den bästa (enligt mig).Finns endast 35 olika att välja på totalt, och bockar du ur "finns i butik" och endast utgår endast från beställningssortimentet så skulle jag säga Charles Heidsieck.
Ja, haha. Får SAS IT-infrastruktur att se felfri ut.Sökfunktionen lämnar en hel del att önska, och går man tillbaka efter att man sökt med olika parametrar så faller de ofta bort. Ser att jag skrev "Endast" lite för många gånger, ska inte vara det efter utgår. Ingen champagne drucken men har åkt på influensa... Får skylla på det.![]()
BdM alla dagar i veckan framför Cristal. Men det verkar inte Hemsedal-borna tycka...Vinmonopolet i Hemsedal laddar inför nyår. Visa bifogad bild 125088