Remington Steele
Medlem
Ja, det var värt det. Första gången jag testar. Inga problem att avstå i veckorna. Under helgen har det dock varit svårt...Hu... Var det värt det?Tänker att man kan gå ner i vikt av att äta rätt och röra på sig ibland.
Ja, det var värt det. Första gången jag testar. Inga problem att avstå i veckorna. Under helgen har det dock varit svårt...Hu... Var det värt det?Tänker att man kan gå ner i vikt av att äta rätt och röra på sig ibland.
Wehuu.
Bara tanken på att inte dricka ett litet glas champagne på en månad...*ryser*Ja, det var värt det. Första gången jag testar. Inga problem att avstå i veckorna. Under helgen har det dock varit svårt...
"A magnum is the perfect size for 2 gentlemen to share over lunch... especially if one of them isn't drinking"Har också haft "vit" månad i november, så idag kom denna flaska lägligt på posten.
Visa bifogad bild 115196
Tar nog inte hela i kväll, dock![]()
Räkor med aioli & en iskall Coca Cola (zero) är aldrig fel!Det blev lite övertid på jobbet idag när vi nästan alla var där, någon vet att jag gillar smörrebröd men tror att jag smickras med bubbel, jag skall avslöja för er här på forumet att jag dricker helst Cola Zero nu blev ni allt förvånade!
Visa bifogad bild 115200
Leverpastej med pressgurka
Visa bifogad bild 115201
Röktlax med forellrom
Visa bifogad bild 115202
Räkor med aioli
Räkor med aioli & en iskall Coca Cola (zero) är aldrig fel!
Det blev lite övertid på jobbet idag när vi nästan alla var där, någon vet att jag gillar smörrebröd men tror att jag smickras med bubbel, jag skall avslöja för er här på forumet att jag dricker helst Cola Zero nu blev ni allt förvånade!
Visa bifogad bild 115200
Leverpastej med pressgurka
Visa bifogad bild 115201
Röktlax med forellrom
Visa bifogad bild 115202
Räkor med aioli
Mina arbetskamrater uppskattar mig mest!!!trevligt arbetsplats med smörrebröd och bubbliga drycker.