Buffy
Medlem
Va! Det skulle väl aldrig vara deras avsiktFör att inte tala om vinstoptimering...
Va! Det skulle väl aldrig vara deras avsiktFör att inte tala om vinstoptimering...
Nej precisVa! Det skulle väl aldrig vara deras avsikt![]()
Jag har också de flesta av mina i ett mörkt förråd med jämn temperatur och det har fungerat toppen för mig. Nu har inte jag någon tanke att lagra för att sälja, hade jag haft det hade jag haft dem i riktig vinförvaring.
Klädkammaren? Garderoben längst ned?Vad har ni för mörka utrymmen?
Bor i lägenhet och då är det bara vinden som är ett alternativ
Ja okej så med jämn temperatur är antal grader mindre viktiga? Det är ju inte jättesvalt i garderoben direkt men om den konstanta faktorn är så pass viktig kanske det fungerar ändå?Klädkammaren? Garderoben längst ned?
Jo är det svalt, mörkt och de ligger stilla så funkar det helt ok.Ja okej så med jämn temperatur är antal grader mindre viktiga? Det är ju inte jättesvalt i garderoben direkt men om den konstanta faktorn är så pass viktig kanske det fungerar ändå?
Gillar idén med att lämna in flaskorna så de ligger optimalt.
I stockholm kan du kolla dessa:Ja okej så med jämn temperatur är antal grader mindre viktiga? Det är ju inte jättesvalt i garderoben direkt men om den konstanta faktorn är så pass viktig kanske det fungerar ändå?
Gillar idén med att lämna in flaskorna så de ligger optimalt.
Drack den förra veckan - inget som föll mig i smaken tyvärr. Eller Lorden heller för den delen.jo då, det blev lite bubbel ikväll med. En ny bekantskap, en trevlig sådan.![]()