Nikje
Medlem
Champagnemässa – Spritmuseum
Såg att det blev utsålt i oktober -18 men än så länge finns det biljetter kvar.
Hade velat gå, men är i Washington då...Champagnemässa – Spritmuseum
Redan nämt detta glas tidigare i tråden, men är mycket mycket nöjd med dessa:Letar glas!
Vi har en favorit från Orrefors, "Droppen"
Idag provade vi ett nytt glas, Difference från Orrefors. Det var ett bra glas ingen tvekan! men inte det glaset jag hoppats på. Vi har börjat prova några champagner men det känns inte som vi hittat rätt?
Jag har bara smakat av några olika och har möjlighet att köpa nya glas i morgon men vill ha tips.
Stort tack på förhandVisa bifogad bild 85418
Jag gillar Riedel Veritas samt Zalto men även Italesse baloon.Letar glas!
Vi har en favorit från Orrefors, "Droppen"
Idag provade vi ett nytt glas, Difference från Orrefors. Det var ett bra glas ingen tvekan! men inte det glaset jag hoppats på. Vi har börjat prova några champagner men det känns inte som vi hittat rätt?
Jag har bara smakat av några olika och har möjlighet att köpa nya glas i morgon men vill ha tips.
Stort tack på förhand
Fanns på många olika ställen att köpa tidigare, bl.a Royal Design. Nu hittar jag dem i lager här:Tack!
Reidel Veritas ska jag köpa direkt imorgon då de finns där jag bor och flaskorna vi öppnat är "helt fräscha".
Juhlins glas vet jag inte vart jag kan köpa, Jag vill gärna prova dessa oavsett.
Italesse skulle jag vilja fråga om någon vet vart man kan köpa? finns de bara online?
Åter igen, tack vilket fantastiskt engagemang! Det märks verlkligen att det finns stor kunskap och intresse här vilket är väldigt roligt att få ta del av.
Fanns på många olika ställen att köpa tidigare, bl.a Royal Design. Nu hittar jag dem i lager här:
Champagneglas Richard Juhlin Optimum från Italesse, 6-pack - Posh Living
Richard Juhlin Optimum 6/box | ASPLUND onlineshop
Vilka 96or?Tacksam!
Väntar in morgondagen och gör beställningar via nätet, då vi är inne på många glas nu... och är inne på 1996 års årsgångar. Buffy:s glas kommer att prövas i morgon om de finns i lager.
Stort tack
Vilka 96or?