Respektabel lineuprsimon skrev:Kvällens pensum.Visa bifogad bild 131622Klicka för att utvidga...
Respektabel lineuprsimon skrev:Kvällens pensum.Visa bifogad bild 131622Klicka för att utvidga...
"Glömde"???Rickard_O skrev:Glömde bort att dricka denna i poolen idag så fick ta den nu!Visa bifogad bild 131441Klicka för att utvidga...
Remington Steele skrev:Denna rosén. Enligt mig en av de mest prisvärda som finns på bolaget. Har testat 2014, 2015 och 2016. Hittar du 2014 kör på den, men alla är bra!Visa bifogad bild 131418Cuvée Prestige Rosé Millésime JM Gobillard & Fils, 2016 | SystembolagetKlicka för att utvidga...
Per N skrev:Med tips från tråden, smakar förstås extra bra när man sitter på plats efter Avenue de ChampagneVisa bifogad bild 132023Klicka för att utvidga...
rsimon skrev:Bra och högt prisvärde (295 pix på Gröna skylten). Rödvinbärssyrlig, torr, brödig.Visa bifogad bild 132026Klicka för att utvidga...
Fick mail i natt att det kommit in nya, tur att jag inte kunde sova så jag kunde lägga en beställning.palmen skrev:Gick bra att lägga en internorder och få 2 flaskor skickade från UmeåVisa bifogad bild 132186Klicka för att utvidga...
Jag hade missat att lägga in en bevakning så tack för tipset, nu fick även jag iväg en order.Golfkillen skrev:Fick mail i natt att det kommit in nya, tur att jag inte kunde sova så jag kunde lägga en beställning.Klicka för att utvidga...