Senaste nytt

Champagnetråden

majer

Medlem
Om man skall fylla upp lite i sin källare utan att ruinera sig.
Vad har ni för tips?
Säg att man plockar på sig 2 lådor. Inga problem att vänta
Bra tips från [mention]Remington Steele [/mention]
Jag vill tipsa om denna fantastiska 2008:
e2a45c4794815f349ecfd8b0d9961e35.jpg


Utvecklad och fruktig smak med väl balanserad syra. Drick nu eller låt ligga några år.
För 399kr är den ett kap!

Bouché Millésime Brut | Systembolaget
 

palmen

Moderator
Bra tips från [mention]Remington Steele [/mention]
Jag vill tipsa om denna fantastiska 2008:
e2a45c4794815f349ecfd8b0d9961e35.jpg


Utvecklad och fruktig smak med väl balanserad syra. Drick nu eller låt ligga några år.
För 399kr är den ett kap!

Bouché Millésime Brut | Systembolaget
Verkar inte gå att beställa nu. Får knata ner och hämta ut min gin beställning som kom igår och se om de kan beställa hit denna också från butiken i Umeå som har den inne.
 

palmen

Moderator
Jag beställde efter @majer tips, fick för en stund sedan att ordern makuleras då den är slut i lager...

Visa bifogad bild 131425

Detta fantastiska forum, kommer in på hotellrummet och läser igenom inläggen och inser att jag bor ca 100 meter (tegelfärgade huset höger om pavorna) från de enda flaskorna som finns kvar :)
Var på mitt bolag och la en beställning på "internleverans". Skulle komma nästa vecka, tydligen flera som försökt med samma idag :cool:
 

majer

Medlem
Var på mitt bolag och la en beställning på "internleverans". Skulle komma nästa vecka, tydligen flera som försökt med samma idag :cool:
Det verkar ha varit huggsexa om de där. Jag beställde från en laddning som kom vid månadsskiftet juni/juli. Tydligen redan slut.

Hoppas ni får era beställningar, den är värd att vänta på.
 
Toppen